miercuri, 13 august 2008

Vara mea zurlie

Vara asta nu se anunta prea palpitanta pentru mine si ,pana la urma, am ajuns sa tot umblu si sa stau prea putin pe acasa.Halelujah,inshallah! Lugoj,Oradea,Sighisoara, Vama Veche, Periam.

In Lugoj am aterizat cu baietii din Habar la redeschiderea clubului Music Pub si am cantat coverurile de rigoare cu ei; am reusit sa vizitam putin orasul,care e micut, dar pitoresc.Un gust amar mi-a lasat servirea de care am avut parte la terase,cireasa de pe tort fiind nota de plata scrisa in leii vechi la un restaurant ce parea sa se respecte. Dupa Lugoj am taiat-o la Oradea la preaiubitul meu prieten David jr (clapar in trupa RAZA), la aniversarea a 19 anisori dragalasi ,unde am stat pe capul lui si a familiei 4 zile.Oradea iz da shit in materie de pub-uri centrale si arhitectura.Am constatat ca noaptea e dificil sa gasesti in Oradea : tampoane si ciorbe. In rest, o mini-vacanta super , alaturi de oameni relaxati si primitori.Love ya, jr.

ceasul lu' jr
eu&jr in blue

Lord's pub - Oradea
tasty b&w
eric "jr jr"
cu elena si doru(RAZA)
jr's mom,cool granny and dad
Sighisoara...si al sau Festival Medieval.. mi-au furat inima si ochii.M-am simtit ca si un copil mic cu ochi enormi de mari care nu mai stia in ce directie sa priveasca si ce sa fotografieze, oameni imbracati in costume medievale, strazi mici si pietruite, turnuri innegrite ce poarta amprenta timpului, o puzderie de tarabe care te imbiau cu suveniruri, bijuterii si alte chestiutze.In Cetate s-au tinut concerte de muzica si dans medieval,s-au oficiat casatorii simbolice, am vazut placute cu "free hugs" si o miscare anti-manele.S-a baut bere din pahare de carton de Coca-Cola.S-a cantat folk pana tarziu in noapte pe strazile Cetatzuii.Ne-am simtit liberi, plini de viata, tineri si frumosi.

aer medieval
grasones subsemnata
dupa ploaie
cuplul de fier clau&anca
delia, je, andreea
2 clowns clowning around
furnicarie
sfanta verticala
The Score Pub
ramisito,je,anca,marie,andrushca
culori

Pe litoral am ajuns cu baietii din Habar, ei avand o serie de concerte in Vama si aparitii tv.Pot spune ca e un proiect Habar&friends ,ce il include si pe Calin Stanciu jr, ex vocal in aceasta trupa. Cartierul nostru general a fost,desigur, in Vama Veche, la terasa Tequila Sunrise, unde s-au tinut concerte si petreceri pana dimineata, unde am devenit eu fana Tequila! :-) Multumesc domnilor barmani pentru alte shoturi dulci de-ale casei.Soarele m-a iubit si el, de nisip si alge sa nu mai vorbim, nu s-ar mai fi dezlipit de mine, iar briza marii mi-a leganat incet hamacul.Nici petrecerile dnb nu sunt de ignorat in Vama.Nici hamsiile.Nici pietrele ascutite din apa de care te tai in talpa.Perfect!

za best carciuma in Vama
Habar & Stanciu jr
Habar & Bridge b&w
Habar & Bridge tomata
"a walking study, in demonology" :-)
eu=proaspat fan tequila
Habar la soundcheck
o lavaTZa de dimineaTZa
moi et gregoire

La Periam s-a tinut Festivalul Rock la Mures, 2 zile de muzica rock si dnb, 2 scene, o furtuna cumplita in prima seara si bezna totala , multa bere de care m-am scarbit la un moment dat, multi punkeri cu creste colorate, destul de putine corturi si un concert N.O.H.A. ce m-a tinut in priza de la inceput pana la sfarsit.

Habar & Bridge
cu Stanciu - Pete Doherty style
time to trilll
The Power Prafff girls t-shirt
monkey business

Am avut o vara pe cinste.Ce va urma..sper sa fie cel putin la fel de frumos si interesant.Multumesc Manu, Rami, Andreea, Stanciu, Elena pentru poze.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Frumoase peripetii - ai putea sa faci un show :)

Fintescu a anuntat ca vei participa la MS3, cum comentezi? :D

Unknown spunea...

plăcere de poze :)) şi bah: Vara nu e gata!!!!! :D:D:D:D:D

Anonim spunea...

Toi et Gregoire, tres jolie:P

Bridge spunea...

sirg - un show ,da, nu mi-ar displacea .. cred ca as incepe filmarea in cel mai ascuns catun din munte. Comentarii legate de MS 3?To be continued...

manu - mai e un pic, manu..eu simt ca mi-am facut plinul.

elena - vive la jeunesse! :-)

Ioana C. spunea...

sighisoara -DA- clar DA,e sublim orasul,si Sibiul de altfel.Apoi vorba cuiva si vara inca nu s a terminat.Am citit ca participin la Ms 3,daca e asa multa bafta!:)

lore spunea...

cum ar putea sa fie vara unei blonde zurlii altfel decat zurlie?
faine poze :D

ps: chiar daca simti ca ti-ai facut plinul, sunt convinsa ca esti in stare sa dai si pe dinafara :))

Bridge spunea...

darkdrama - yep.ai citit bine.

lore-cine ti-a zis ca nu am dat deja pe dinafara si acum urmeaza runda a 2 a? :-))

Stefy spunea...

uhhhhhh oradea ;;) nais...in my area...:D frumoase poze :D

Adriana spunea...

Foarte frumoase pozele...se vede ca te-ai distrat si ca mai vrei...

Bridge spunea...

stefy - tare mishto la oradea :-p Locurile, oamenii..

adriana - cine cand nu vrea? :-))