joi, 14 august 2008

Megastar 3


Incepe iarasi nebunia.Sa fie oare un drog?O doza prea ispititoare sa o refuzi? Cu ceva timp in urma am scris intr-un post ca nu imi doresc sa mai vad un al 3 lea Megastar, ca acum sa ma trezesc zicand "da, vin..." atunci cand am fost sunata si intrebata daca doresc sa ma implic din nou.Zodia mea sa isi spuna cuvantul?...They call me Miss Contradiction.

Cei care nu au fost informati inca pot afla acum ca incepe un al 3 lea sezon Megastar, de data aceasta cu un alt format.Concurentii nu vor mai fi on their own, ci se vor inchega grupuri vocale de 4 persoane, stabilite de juriu.Vor fi 8 trupe , din cate am inteles, se va merge pe sistemul de duel din MS 1 si juriul ramane acelasi.

Fostii finalisti care si-au confirmat participarea in proiect sunt urmatorii ( lista oficiala de pe blogul lui Fintescu):

Megastar 1: Claudiu, Mara, Anita, Deea, Cristina, Brigitta, Laura,Kamelia .
Megastar 2: Cristina, Daria, Mihai, Octavian,Florin.

Urmeaza o preselectie zilele urmatoare la sediul Prima Tv unde vor mai fi selectati si alti tineri doritori de afirmare si senzatii tari . Bafta va zic de pe acum! Plamanul la inaintare!

Si....da, mi-era dor de tot, desi am vorbit din ce in ce mai putin de Megastar in ultima vreme.Am fost chiar mirata cand am aflat ca se continua proiectul,iar pe deasupra ne include si pe noi. Mi-era dor de echipa Prima Tv, de Crina, de fostii colegi, de platou, scena, lumini, adrenalina de sambata seara , repetitii etc. Mi-era dor de riscul expunerii chiar si a ultimului fir de par.E un fel de sport extrem si asta.Bine, nici chiar ruleta ruseasca, but still...Mi-era dor de toata distractia ,munca si presiunea de acolo.

Judecand la rece, aceasta noua experienta va fi una benefica si interesanta,cu atat mai mult cu cat nu am nimic de pierdut (job, iubit etc..) .Nu pot decat sa sper la aceeasi sustinere puternica din partea voastra, atat eu cat si grupul vocal din care voi face parte.

Cum vedeti voi mai exact participarea unor fosti finalisti la acest nou format Megastar?Va place acest nou format? As fi curioasa sa aflu,deci nu ezitati sa va spuneti pe aici punctul de vedere.

Flower power to the world!

20 de comentarii:

Stefy spunea...

imi place noul format, mai ales ca participa concurenti de la MS1. m-am bucurat cand am aflat ca vei participa si tu. noul format e interesant si chiar de-abia astept sa vad. Sunt curioasa cum vor face fata noii concurenti alaturi de fostii concurenti. bafta de pe acum >:D<

Anonim spunea...

abia astept sa inceapa. sunt incantata ca vor participa si megastarii 1 si 2 (desi intre noi fie vorba pe cei din 2 nu prea i-am considerat niciodata megastari). iti sta super bine in trupa bridge si sper sa castige cea din care faci si tu parte. mult succes.

bigiu spunea...

Singurul regret pe care il am in legatura cu noul sezon e durata scurta a acestuia... in decembrie se termina deja. Fintzi ne-a hranit insa cu niste firimituri de informatii la un moment dat printr-un comment, spunand ca "poate asa ajungem mai repede la MS4 care poate va va fi si mai pe plac"... Sa fie adevarat sau nu? Om trai si om vedea, momentan abia astept sa inceapa MS3! Bafta! ;-)

Anonim spunea...

Brig, eu sincer cred ca va fi un succes mare. Insa pentru echipa efortul va fi unul imens. Nici nu vreau sa ma gandesc ce-o sa fie in casa MS.

Bridge spunea...

stefy - mersi , stefy , de incurajare.

mihaela - recunosc ca nu e chiar visul meu sa cant intr-o formula de 4 vocali, dar merita incercat. Rasincercat si insistat pana iese o chestie buna.keep the eye on Prima tv.

bigiu - da, e mai scurt.Dar mai concentrat.

fintzi - da, si eu cred ca va avea audienta show-ul.Iar echipa..se va alege cu extra peri albi in cap dupa ce se va termina totul.Am zis eu bine cand am zis...ScANdaLLLLL! :-))

Anonim spunea...

aha...deci pt asta era joggingu`:)

acuma vrand-nevrand sunt nevoit sa le mai fac din cand in cand audienta:)

Anonim spunea...

Haha ce misto! Ia te uita... De abia astept sa vad iar titirezul in actiune. Avertizeaza-i pe ceilalti 3 din grupul tau sa faca loc pe scena.. Oricum, sanse mari sa-i eclipsezi :D.
Nu te incadrezi tu prea bine in formula asta de 4 cantaciosi, dar... cred ca n-are cum sa-ti strice. \:D/

Anemari spunea...

De abia astept sa te vad iar in actiune, cum zice Timea, sa ii anunti pe colegii tai sa faca loc pe scena ca vine un tsunami cantacios si din cale afara de topaitor. Sper sa ai niste colegi pe masura, Deea, Claudiu, ceva de genul asta, in niciun caz...si nu dau nume, sau dau? Bine, Anita, as mai zice cateva nume dar tac:D

lore spunea...

tsunami cantacios=)))
mah parerea mea de MS3 o stii... ma bucur ca va mai da si voua o sansa, ma bucur mult ca mergi... dar formatul nu-mi surade deloc.

Bridge spunea...

aprozarici - nu neaparat pt asta e joggingu', dar acum sunt si mai motivata.

timea - orice experienta de genul ajuta.

anemari - pai normal ca doresc sa am lucruri in comun cu cei din gaska.Si de Claudiu mi-e un dor de mor..abia astept sa il revad pe oltean!

Bridge spunea...

lore - acum sper ca nu ai inregistrat acest nume "tzunami cantacios"..in scopul de a-l folosi prea des, scoica mica!Te tund!..stiu ca te bucuri ca vei avea ocazia sa te amuzi pe seama mea uneori sambata seara.. :-D e ok... :-D

Anonim spunea...

da, uite, eu mi te inchipuiam solista intr-o formatie adevarata nu toti 4 vocali. am cascat si eu acuma ochii mai bine la anuntul de pe site-ul primatv si am vazut ca nu se cauta si instrumentisti si tot tacamul. ar fi fost interesat. dar e frumos si asa. abia astept sa vad ce-o sa iasa. bafta multa

Anonim spunea...

Mie nu-mi place formatul cu trupe, dar precis o sa imi placa emisiunea, pt ca participa concurenti foarte buni, din editiile viitoare. Problema e ca am multi favoriti (u included) si nu stiu cu cine sa tin :)

Adriana spunea...

Ma bucur ca o sa participi la MS3...pe mine nu ma prea incanta noul format dar sa vedem ce va fi...oricum bafta!

Anonim spunea...

Wow. In sfarsit am inteles care-i treaba cu MS 3. Ma bucur enorm ca vei participa din nou alaturi de ceilalati finalisti. That's great. Abia astept sa va vad din nou. Parerea mea despre format? Pai..o sa fie ceva nou, interesant. Sunt curioasa ce va iesi la finalul proiectului. Hug.

Popescu Cristian spunea...

Foarte buna ideea de a participa la MS3 si concurentii de la celelalte editii. Mi-ar fi placut o formula gen Brigitta, Oana si inca 2 baietzi zglobii..sau Alexa :) Pacat ca Oana si Alexa nu mai participa.
Oricum eu o sa iti sustin grupul si sper sa facetzi treaba buna acolo. Desi pentru voi fostii finalisti pare mai usor, eu cred ca juriul o sa aibe putzin mai multe asteptari de la voi decat de la cei noi, asha ca nu cred ca asta e neaparat un avantaj foarte bun.
Sa fii cea mai buna! :D
P.S.: Astept sa ne spui cum a fost la preselectie :P

Anonim spunea...

suna intersant... chiar sunt curios ce o sa iasa, si iti garantez ca te voi sustine pana la final

Bridge spunea...

mihaela - tenx!

sirg - tine cu fiecare cate putin :-)

adriana - se doreste a fi un mare succes MS 3..vedem :-)

miru - hug back

cristi - tenx pt sustinere.Fostii finalisti intra direct in concurs. Sau mai necesitam si noi o preselectie? :-p

horatiu - tenx, dude.si eu sunt la fel de curioasa :-)

Ioana C. spunea...

multa bafta si ti am mai zis intr un alt comm:votez!:)))) cred ca ai dreptate:megastarul e ca un drog!

Far Away spunea...

Ma bucur mult ca va vom revedea pe toti, ne a fost chiar dor de voi. Va doresc tuturor mult succes, mai ales tie bridge !