vineri, 29 august 2008

Pa, Arad . Buna, Bucuresti!

Plec.Da..incepe distractia..sau "distractia" , sau si una si alta.Proiectul numit Megastar 3, ce va fi o sugativa de energie si uitare de sine in ore de repetitii si ros de unghii la greu si multa transpiratie sambata seara si zambete si dezamagiri si ...v-am mai zis..flori si rosii.Ups and downs.Provocarea e vedeta.Ea, Provocarea, e cea care va avea mereu luminile rasfrante asupra ei.Noi vom dansa in jurul ei,incercand sa tinem pasul.

Show-ul inca nu debuteaza pe ecrane, aia se va intampla in octombrie.Dar ca asta sa se intample, si sa se intample bine, e nevoie de multa munca inainte,de aceea de saptamana viitoare incepem pregatirile.Intens, organizat, monitorizat, evaluat si reevaluat.

Pentru ca doresc sa imi revad prietenii din Bucuresti in conditii de relaxare maxima (inca) si pentru ca nu mai am oricum rabdare sa stau pe curu' meu acasa,am stabilit ca merg mai devreme putin, sa prind weekendul acolo (de maini, picioare, alte membre :-D ) , sa umblu hai hui pe Lipscani , prin Cismigiu , Motoare, Club A si alte locuri interesante,pline de oameni,sunete, culori. Forfota. Fetze noi.Bla bla bla-uri straine mie si totusi captivante. Metroul care imi da mie o stare de ameteala deloc placuta , papica de la Gregory's , standurile de carti de langa Universitate ..etc ..etc ..


De acum incolo orele petrecute pe Internet vor fi un lux,dar nu voi rata nici o ocazie sa mai postez cate ceva pe aici, in limita timpului disponibil.Oricum..dovada ca nu am murit va fi .. in fiecare sambata seara :-D Si chiar daca se intampla cumva sa dau coltzu' spre Rai .. sa imi rup gatu' pe tocuri , sa ma otraveasca vreun/vreo coleg/a din prea multa "iubire" sau sa ma inec cu vreun tzamb de pui din prea mare pofta ... veti afla. Sta pe pozitii Tzopeasca :-D


Voi...sa aveti grija de sufletelele voastre, sa vedeti dincolo de propriul vostru ambalaj si al acelora de langa voi (cum sper ca ati facut-o si pana acum), sa va indragostiti nebuneste (macar voi sa fiti mai norocosi ..) , sa luati note mari pe la scoli, licee, universitati, sa bloggariti cu spor siiiiiii .. pam pam...ta da dam... , daca veti avea chef (atentie:doar daca) sa urmariti Megastar 3 , sa votati si sa va sustineti trupele favorite.

Bridge va pupa pe chelii,manutze,permise auto si alte cele!


8 comentarii:

Ioana C. spunea...

bah si mie imi e dor de bucale,toata vara am stat la 400 km distanta,deabia astept in 2 sapt sa revin acolica.Oricum bafta la MS3!:)

Anonim spunea...

Hellou:)
Stiu ca e putin cam ciudat si ca te vei uita la commentul asta ca la felul 14 dar mi-am luat inima in dinti sa te intreb.
Sunt o mare fana de-a ta [si a blogului tau] si se intampla sa si locuiesc in Bucuresti.
Ma intrebam daca e vreo sansa ca Bridge&Terra sa concerteze la Bucuresti,cat timp esti aici.
Am si vorbit cu tine pe mess(o data:>)si ti-am spus ca as merge pana la Arad pentru un autograf.Se pare ca nu o sa trebuiasca sa merg atat acum ca vii in buc^^Succes la megastar!
O mare fana,Lulu

Anonim spunea...

De data asta va fi altfel.De data asta vei castiga.Sunt sigur.Mult succes!

Anonim spunea...

Mult succes!
o zi minunata iti doresc

Lexis spunea...

Caut colaboratori pentru un blog nou. Poate te intereseaza [detalii la mine pe blog]... Cheers si tine-o tot asa, Bridge!

Popescu Cristian spunea...

O sa imi lipseasca posturile tale ;) Multa bafta la concurs... oricum am incredere in tine ca o sa fii daca nu mai buna ca la MS1, macar la fel de buna :D Sper sa ai niste colegi de trupa la fel de zapaciti ca si tine si sa fitzi voi castigatorii :P
Sa nu uiti de noi si sa mai bagi un post si pe`aici cand potzi :) ( si sa ne faci cu mana de la tv :)) )

Andreea89 spunea...

pe la bucuresti nu ai gasit internet sa ne mai pui la curent ce faci pe acolo? sau va muncesc aia atat de tare ca nu ai timp... pup u!

Naspeta Blog spunea...

Te invit sa vizitezi un blog cu pozele celor mai urate femei din Romania
naspeta.blogspot.com