marți, 19 august 2008

Tentative culinare

spagetti cu legume si ciuperci (servit cu cascaval ras)

Mancarica cu piept de pui si ciuperci & mamaliguta

Musaca de ciuperci si carnita cu cartofi piure

Tortellini
Un fel de papricash

Fetelor,cu ce cuceriti cel mai rapid un barbat in zilele noastre? Poftim? Cu ... ? Hmm..deloc!... :-D Cu mancare gatita, dragele mele! Si daca aveti shortulet de ala e si mai funky.Am gatit si eu in ultimele luni cate ceva (experientele culinare le-am facut ,in mare parte , in absenta mamei, care face alergie la felul in care ma manifest in bucatarie..) si mi-am pozat operele de arta, le-am facut folder special, deci oficial doresc sa ma laud cu ele :-D

9 comentarii:

Anonim spunea...

mmmmmmmmmmmmmmmmmm, la naiba! fix acuma te-ai trezit sa postezi bunatati cand sunt lihnit si vai de mine :P

apropo, mai ti minte cand mi-ai dat reteta de la tortellini si mi-au iesit mai buni? :))

sa-ti fie de bine...

Anonim spunea...

Papricasul ala arata mai bine decat 2 japoneze sexoase cu costume de baie minuscule.

Indrepti lumea spre pacat :o

Anonim spunea...

papricashu ala e cu chips? =))

Bridge spunea...

rami - cine a stabilit ca au iesit mai buni? eu nu i-am gustat pe ai tai

daniel - gandeste-te la o combinatie de 2 japoneze sexoase facand baie intr-un paprikash de ala! Ti-ar tulbura putin simturile,Danielle? :-D

giapapadia - nope.cartofi taiati cu manutele mele :-p

Andreea89 spunea...

ok...totul e ok..doar ca...tortelinni aia nu arata cu trebuie... vii p la mine odata si iti arat ( nu ca vreau s ama laud..) :D

Bridge spunea...

andreea - bine ,pai mai invat si eu , iti dai seama.. Facem o sesiune culinara la tine intr-o zi,cand ai timp.

Anonim spunea...

MMMmmmmmmmmm, numai bunatati avem aici..., mi-ar placea sa gust si eu din ele :)

Anonim spunea...

Vrei sa fii sotia mea? :D

Retete culinare spunea...

Arata foarte bine. Felicitari!