sâmbătă, 18 octombrie 2008

Pe 25 octombrie se da startul la Megastar 3!


Dragii mei,suntem pe ultima suta de metri.Sambata viitoare ne vedem pe Prima tv, la orele 20:30,cu multa voiosie si nerabdare de a va canta!Sa ne tineti pumnii, sa ne votati daca veti considera de cuviinta.

Nu mai concurez singura de data aceasta,sunt onorata sa am inca 3 colegutze de trupa, fiecare cu nuantzele ei de personalitate (si de par :-D ----> vezi Lorrredana a.k.a Broscutza) , fiecare cu experienta acumulata pana acum in materie de muzica, fiecare cu timbrul ei, s.a.m.d. Imi sunt dragi fetele, avem multe in comun si cred ca se va vedea lucrul acesta si pe scena.

Deea , Mihaela, Lorrrredana (veti intelege in curand de ce acest "r" multiplu :-D ) si subsemnata va invita sa fiti alaturi de ele in aceasta noua aventura Megastar 3 , care incepe saptamana viitoare (si recunosc cu mana pe inima ca am deja fluturasi in stomac) si spera sa va bucurati de acest nou proiect cel putin asa cum v-ati bucurat de cele anterioare.

Nu imi ramane decat sa va pup pe nasucuri si sa ne reauzim/revedem cu bine !

Flower Power!

24 de comentarii:

Popescu Cristian spunea...

Ma bucur ca am onorea sa fiu primul care comenteaza acest post :D. Bafta intregului grup si sper sa ne surprindeti intr-un mod placut sambata :P Mult succes!

Bridge spunea...

cristi - mersi mult!doamne ajuta! :-)

Anonim spunea...

on 22 behappy :D
on 25 justbeyourself!
micutza stea..KEEP SHININ'

Anonim spunea...

io ma bucur ca am onoarea sa fiu al patrulea care comenteaza la acest post:)

spor brigitta:)

Anonim spunea...

Bridge, suntem alaturi de tine.Mult mult succes si Dzeu sa va ajute!:*

Anonim spunea...

Succes, o sa iti tin pumnii

bigiu spunea...

Is celebration time, folks! Titirezul se intoarce! Bafta tie, Deei, Mihaelei si Lorrrredanei! See ya there, zurlio! Rock on! ;-)

Anonim spunea...

Bafta Bridge & Co.

Vezi ca trebuie sa dai de baut in curand :P

Anonim spunea...

La Mulţi Ani Ghighi şi să ai baftă! Ţinem pumnii :*:*:*

Anonim spunea...

succes, brigitzi! se da si pe net? ca eu nu am acces la teve.

lore spunea...

desi ti-am zis deja, vreau sa iti urez si aici un sincer la multi ani! Babaciune draga ce-mi esti!

Crocodilu spunea...

Ati fost foarte tari Bridge!!! Sunteti cele mai tari... cea mai tare trupa de la megastar3. Bafta in continuare!!!

Christine Riddles spunea...

ma bucur x-trem k am dat peste blogul asta!
1. pt k ink d la megastar 1, you we're rockin' |m| >_< |m|
2. pt k si acum tin pumnii trupei MS5 la megastar 3!!

si pt k sunt sigura k nu sunt nici prima nici ultima care tea stresat cu comentariile, mai adaug dekt k esti f tare, nu numai pt ceea ce esti la tv, ci si pt ceea ce esti in blogul asta! go bridge!

Unknown spunea...

Brigi, pana la urma ati inregistrat piesa This Time? Ca eu am doar un minut din ea :(.
Iti doresc succes la MS si ..sa va distrati! \m/
(mi-a placut ce am auzit/vazut sambata trecuta ;) )

Anonim spunea...

Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
blog: www.varby.ro
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic!

Far Away spunea...

imi pare rau ca ati iesit, sincer-
sper din tot sufletul sa va mai vedem pe sticla, cat de curand-daca nu in formula asta, atunci separat-mult succes in tot ceea ce faci pe plan muzical si nu numai. sunt multi oamenii care te sustin si care cred in tine si asta trebuie sa te faca sa te gandesti ca pentru ei merita sa faci ceva

Crocodilu spunea...

Parca nu imi vine sa cred ca ati iesit... Adevarul este ca toate patru echipele din seara asta au fost foarte bune, dar voi ati fost cele mai tari si ati fi meritat sa mergeti mai departe... oricum life goes on. Succes mai departe, eu sper sa reusiti sa faci ceva in formula asta caci sunti foarte foarte tari;)

Anonim spunea...

Nicely done, gratz! Ati fost foarte faine, fruntea sus :)

Anonim spunea...

megastarul a fost cea mai de kkt emisiune...recunoaste..ca acolo..in afara de despot..toti erau niste ratati...n-ai ce face...

scotty spunea...

sa stii ca ai muuulti sustinatori, cel putin pe mine :)). Defapt aveti acum ca grup. Sunteti extraordinare impreuna. Chiar meritati sa ramaneti pe piata muzicala. Am zis ca nu ma mai uit la megastar dupa ce ati iesit. Cu toate astea Despot a ramas acolo si nu pot sa-l singur la greu :) :P.. Bafta multa in orice pe mai departe!

Popescu Cristian spunea...

De cand ati iesit nu m-am mai uitat la Megastar, pentru ca chiar daca trupele ramase in concurs sunt totusi destul de bune.. Nu mi se pare ca ar putea aduce ceva nou in industria muzicala din ro... Pana si Daria,Nick si Cristina, chiar daca nu mi-au placut deloc... totusi cred ca erau putin mai originali decat ceilalti.. However, mi-a placut foarte mult atitudinea voastra in momentul eliminarii.. ati fost ca niste adevarate profesioniste. E frustrant sa sustii atat de mult o trupa, sa o votezi in fiecare emisiune.. si sa vezi cum iese :).. asta este, era de asteptat..avand in vedere ca majoritatea persoanelor care voteaza sunt pustoaice indragostite ba de Amir, ba de Andi.

In fine.. eu sper sa va mai vad in formula asta, pentru ca sunteti foarte tari asa...

Si ca o chestie stupida... eu inca sper ca voi sa castigati sambata =))..(azi e miercuri.. sambata e finala)Vreau sa se intample o minune si sa vina aia de la casa de discuri si sa spuna ca va aleg pe voi, pentru ca sunteti mai tari :)) Dar nah.. din pacate nu cred ca se va intampla asa..

Alien Kitten ati fost cele mai tari ! :)

Bridge spunea...

Va multumesc tuturor de sprijin, de critici, de ce nu,mersi ca ati deschis guritza pe aici..m-am intors si m-am apucat de scris.Tre' sa va prind din urma.So..keep i touch!

Bridge spunea...

*in

Anonim spunea...

http://markonzo.edu very best job ashley furniture [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536072]ashley furniture[/url], ovaqgu, allegiant air [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536075]allegiant air[/url], tcrhn, pressure washers [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536078]pressure washers[/url], xvayoc, dishnetwork [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536080]dishnetwork[/url], cwtqgaw, adt security [url=http://jguru.com/guru/viewbio.jsp?EID=1536076]adt security[/url], vvcitjv,