duminică, 25 ianuarie 2009

Un post tembel de duminica

Imi plac duminicile de dupa cantare.Simt o oboseala placuta ce ma tintuieste ore in sir in capot si pijamale, cu parul valvoi si ochi mici prietenosi.Si tabieturile par mai dulci in zile ca acestea. Pupici somnorosi, spalat pe dinti cu pisica incolacindu-se de picioare, cafeluta ce parfumeaza bucataria, cremvurstii cumparati azi-noapte de la marketul non-stop din spatele blocului (sa le dea Domnu' sanatate pentru regimul de functionare!)

Aseara am fost invitati sa cantam la o petrecere de botez organizata la McMonis, un restaurant de mare lux .Au fost de fapt 2 petreceri in aceeasi cladire, in sali diferite.Noi cantam in cinstea venirii pe lume a bebelusei Victoria si la un etaj mai jos trupa Zero concerta in cinstea unei persoane X care isi aniversa (cu jumatate de zambet si buzunar full, probabil) al Z-lea an din viata.Am impresia ca petrecerile aniversare vesele sunt pretexte plauzibile sa ne imbatam light sau ca porcii ca ni se mai taie o roata din trenul vietii.Ne mai pica un dinte din gura, mai apare un colac sub ochi, gazele stomacale devin din ce in ce mai greu de controlat... si viitorul suna bine.Vom incheia socotelile cu viata in maniera in care le-am si inceput.Fresh Pampers style!

Revenind .. e 18:56 si eu tot in pijamale si cu parul a la Courtney Love sunt.Ia d'aci o piesa fara numbar fara numbar : "Celebrity skin". Doaamniiie, biniiie e! Intr-un final o sa urc cu dragutul meu in 69, o sa ajungem pe Lipscani si ne postam intr-un birt gen CoolCat sau Fire si ne asteptam hoaverii sa dam pe gat o bere rece. Berea rece cu Tantum verde fac casa buna impreuna, nu? :-D

Sa nu ma intrebati ce zice acest post, ca ma fack de kk k nu pot raspunde la intrebare :-D

14 comentarii:

lore spunea...

eu prima, eu prima!
si totusi, ce zice acest post? (muhahaha)

ps: aveam de gand sa zic altceva, dar cand am vazut finalul am uitat... o sa mai citesc eu o data si poate poate o sa-mi amintesc

Anonim spunea...

ce ai vrut sa zici cu postul asta? =))

Anonim spunea...

Eu descriu zilele de genul asta in urmatorul fel.... SLOW MOTION :D oricum sunt ok dar trebuie sa se intample asa ceva cand nu ai nimic de facut. Mi se tot intampla cand am examene mai nou... si normal ca le pierd sau cel putin intarzii :))
dami un semn pe site daca esti interesata de un schimb de linkuri. cheers

lore spunea...

rshrulz -unde ti-e originalitatea?:))

Bridge spunea...

lore - de ce trebuie tot timpul sa lasi loc unei intrebari ce STII ca urmeaza?so draga me..ce aveau degetelele tale de tastat initial? :-)

rshrulz - nush.sa ma laud :-))

evo - schimb de tembelisme aparent apreciate de unii? da :-)

lore spunea...

nah stii ceeee?! ma revolt! adica "tot timpul" fac asa? :-))

daca mi-as fi amintit, as fi scris atunci :P in ultima vreme sunt tare uituca. chiar mai inainte am sunat-o pe o prietena si cand mi-a rasp, am uitat ce vroiam.

Bridge spunea...

lore - bautura consumata de cretzomane la varsta frageda dauneaza grav simtului orientarii in viata :-))

Anonim spunea...

Iti multumim pentru review. suntem chiar flatati. dca vrei sa facem un schimb de linkuri spune-mi. cheers si multa bafta:D

Bridge spunea...

evo - yep.de ce nu? puteati sa faceti si voi creieru' ala numa' bun de clickuit, sa fiti mai fitzosi :-)

lore spunea...

:)))) scarba ce esti tu!

Anonim spunea...

lore, ce e originalitatea? (tu tot mov esti la cap?)
fata blonda - te laudasi?

Bridge spunea...

lore - scarba dultze :-p

rshrulz - nu e lore cea mov in cap, e alta rosie pana nu demult.si deah, m-am laudat,ma laud zilnic ca am blog si ca scriu tampenii pe el :-))

Anonim spunea...

N-am stiut ca frecventezi coolkat sau fire, esti chiar asa cum credeam o rockeritza infocata ......eu nu sunt asa ...darimi plac in general rockerii...ii consider originali si plini de viata....tine-o tot asa ;)

Bridge spunea...

anonim - nu, nu sunt o "rockeritza infocata",detest etichetele astea si limitarea la un gen de muzica.Si in plus, CoolCat nu e rockoteca.Nu prea ai cum sa ma bagi intr-o oala anume, pentru ca playlistul meu e foarte variat.