sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Un 2009 dus cu Sorcova sa avem!








Sarbatorile astea au trecut cu viteza luminii sub nasul meu.Spiritul nu mi-a fost cuprins de exaltare, casa nu a mirosit a brad sau a prajiturele pufoase, colindele nu au rasunat cristalin,asa cum rasunau acum cativa ani.As fi vrut sa ma reintorc la anii copilariei,cand ma trezeam la 7-8 dimineata sa urmaresc la tv desenele animate preferate cu printese si spiridusi, cand mirosea a ceai si paine prajita,cand geamul era blindat de stelute albe si perfecte de nea.Adevarul e ca ma astept sa nu mai fie nimic ca inainte.Tot ce pot spune este ca lucrurile se compenseaza.Esti tras de o ureche si pupat pe cealalta.Pierzi un euro aici si la 10 metri distanta gasesti 3,xy lei.

Perioada asta a fost destul contrastanta pentru mine, cu zile ba lungi si agitate, ba somnoroase si relaxante.Am fost in Bucuresti pentru cateva zile(si am sa povestesc despre asta in alt post),am fugit inapoi acasa pentru doua zile, sa fiu in Ajun alaturi de parintii mei si pe 25 am aterizat la Oradea, la dragutzul meu....Unde am si stat pana ieri.Sper ca nu s-a suparat el prea tare pe mine ca am stat atat pe capul lui ... :-D
La Oradea m-a prins si Anul Nou.Un chef oarecare.Muzica a fost proasta. Oamenii draguti,vorbareti, nimic iesit din comun.Cupluri.Gazda putin interesata de calitatea petrecerii in propriul sau local,cu exceptia catorva gesturi de ospitalitate gen "hai sa mai pun pahare pe masa", "hai sa pun cur papir in wc". Muzica tot proasta a ramas pana la urma.As fi preferat sa merg sa ma usurez in boscheti si sa inghete instant orice ar fi iesit din mine sau sa beau din borcan, da' sa fie tata o muzica buna , sa rada sufletul in tine, sa nu mai vrei sa te asezi pe scaun de cata pofta de dans ai.Sometimes people suck, sometimes I suck, sometimes everybody sucks ... and the bla bla bla might go one.. stop here if scared.Anyway, dragutzul meu a fost moneda de aur ce a raspumparat orice inconvenient.E frumos ca primele cuvinte ce le rostesti intr-un nou an sa fie trei la numar,sa ai cui sa le spui si sa le merite.

Acum sunt acasa,dar nu pentru mult.Stau cateva zile in Arad, sa ii mai ofer mamei placerea sa ma mustruluiasca pentru hainele aruncate pe scaun,tatei placerea sa intre in camera si sa stea pur si simplu sa ma priveasca in timp ce scriu,catzelului placerea sa ma umple de par si bale si mie placerea de a mai sta la un pahar cu prieteni,noi, vechi, suparati sau fericiti, complicati sau simpli si frumosi,dupa care iau trenul spre Bucuresti.Si asta ar insemna deja un alt post.Care va urma. Cu o mica intarziere,va urez un 2009 atat de bun incat sa nu il puteti duce singuri in brate! Va salut!

ps: am uitat sa scriu despre un lucru taRRRRRe dragut : am vizitat-o pe Lorrre de Craciun si i-am cunoscut gasca vesela si galagioasa de cercetasi!

7 comentarii:

Anonim spunea...

la multi ani

Anonim spunea...

La Multi Ani si mult succes in plan muzical!

legat de sarbatori, parerea mea e ca trebuie sa le petreci asa cum iti doresti (desigur, in limita posibilitatilor) si sa nu faci compromisuri in acest sens. Eu am petrecut un pic mai banal ca tine, dar m-am simtit foarte bine, asa cum imi doream. Asta conteaza defapt.
De revelion puteam sa ma duc si eu la un chef banal, unde sa ma plictiseasca muzica proasta, dar am preferat altceva si a fost mai bine.
Nu cred ca muzica poate salva un revelion prost. Anturajul potrivit face un revelion reusit.

Bridge spunea...

cineva- mersi, la fel!

sirg- multi ani si tie!oricum intentia nu a fost sa ma plang.concluzia mea finala s-a cam potrivit cu a ta :-)

lore spunea...

Un 2009 exact asa cum ti-l doresti tu, blonda mica, plin de realizari pe toate planurile!

ps: tatal tau se aseamana mult cu tata :-D

Anonim spunea...

Anu' asta...sa fii fericita, Bridge!
:)

Bridge spunea...

lore,micutza - tenx, girls! Un An la fel de frumos sa aveti!

lore spunea...

te-ai vopsiiit :-D