vineri, 30 ianuarie 2009

Leapsa : cum ti-ai petrece ultima zi?


Razvan Bigiu
mi-a pasat si mie o leaspa : sa scriu lucrurile ce le-as face in ultima mea zi de trait.You freaks! :-)

1) un ultim concert, inconjurata de trupa si o intreaga orchestra

2) sex cu un negru.adica iubitul meu,transformat peste noapte in negru :-)) muuult sex si de calitate,cu orgasme inlantuite ,tzok pok boom zbang!

3) mi-as face operatii de marire a sanilor,lungire a oaselor si reducere a stratului adipos, sa vad cum e sa fi tzoapa inalta supta la fatza si cu tzatze mari.dar apoi miraculos sa revin la "yo"

4) as participa la un swinger party cu masti

5) m-as da cu parasuta

6) as incerca LSD

7) as sta goala in mijlocul unei furtuni

8) un post dedicat tuturor "dujmanilor",cu poze si motive, sa le urez o trecere in neant cat mai "placuta" :-))

9) o scrisoare parintilor mei, pe care sa le-o citesc personal

10) o excursie in spatiu (si pe post de copilot, o maimutza diareica!)

11)as plange.as plange tare mult.imi va parea rau dupa viata asta.

Nimeni insa nu e curios ce ar face cand practic ar veni momentul final.Eu as vrea sa fiu cu whiskey curgandu-mi in vene si cu muzica curgandu-mi prin pori.Clar.Si chiar ma pot gandi la niste piese numai bune de goodbye.

*Tori Amos - Gold dust*

This Leapsa goes to Delia, Rami, Dani, Gia si Paprika Effect ! Scenarii placute , guys!

9 comentarii:

Anonim spunea...

Pai mai toate poti sa le faci si daca nu esti in ultima zi a existentei. :D

Bridge spunea...

daniel - da.leapsa asta ar trebui sa se numeasca "Dorinte refulate si nepuse in practica inca, in viata de zi cu zi" :-)

Anonim spunea...

io cred ca as incepe cu....
- as plange...as plange de nu m-as mai opri...as plange dupa iubirea mea...as plange pt ca nu as sti daca acolo unde ma voi duce(daca exista un"acolo")voi mai avea vreodata parte de o astfel de iubire sincera, copilareasca, vesnica(pana acu')...
-apoi...cred ca as vrea sa incerc si io o part din ce a scris bridge...ma iei cu tine...cred ca as putea face fata...si as mai uita din suparare...ai fi exact genul om pe care ti-l doresti in ULTIMA TA ZI!!!
(chiar ar trebui sa te simti flatata...u still rock!)

Anonim spunea...

Mei dar nu mai moare leapsa asta.

Bridge spunea...

iulia - "iubire [...]vesnica(pana acu')" ? :-)) You're funny! Legat de ultima zi,altii or avea idei mai bune, i donno :-) Mersi oricum pentru ca m-ai "utiliza" in ultima ta zi :-)) E flatant indeed.

Bridge spunea...

mircea popescu - de ce sa? e funny sa vezi cum oamenii se inlantuie chiar si pe bloggosfera.Plus de asta,ti se pune imaginatia in miscare putin.Try it!

Anonim spunea...

eu m-as sinucide
nu as putea trai stiind cand voi muri

Bridge spunea...

yoji - pai cum,nu stii ca vom muri odata? iti spunem acum :-)) so,de ce sa mai astepti atat? :-))

Anonim spunea...

da,stiu ca o sa murim dar nu stiu data exacta,pot sa mor peste 1 an sau peste 50 de ani
macar daca imi cade o piatra in cap mor fara sa stiu
nu mi-e frica de moarte,mi-e frica de ceea ce urmeaza dupa moarte,de faptul ca s-ar putea sa nu mai fie nimic