luni, 26 ianuarie 2009

Vreau bula mea!

Nu prea pot spune ca am licenta de a circula noaptea de una singura.Nu am facut nici arte martiale si nici nu am spray paralizant in geanta.Si nici nu put la subrat, sa dobor fara contact fizic orice vietate rau intentionata (chiar, oare exista un miros atat de puternic si de nesuportat, in stare sa opreasca orice violator?) .Aveam impresia ca sunt mai voinica noaptea cand trebuie sa ma deplasez singura, dar de fapt ce sunt eu se cheama un pui galben plouat cu motzu' in vant,derutat in propria-i existenta.

In Arad aveam o anumita senzatie de siguranta si nu prea imi faceam probleme de orele la care circulam singura.Plus ca aveam si masina la dispozitie, cu care ma deplasam cand nu se puneau in discutie multe cuvinte ce incep cu "b".Bine, adevarul e ca sentimentul sigurantei e o iluzie de cele mai multe ori.Dar in Bucuresti devin paranoica de-a dreptul.Ia uitati si voi cate scenarii am in cap...


*intra talharii noaptea peste mine , ma fac franjuri cu cutitu' pentru cateva foi din portofel,un pc, o valiza cu haine ce nu cred ca le-ar veni si o pisica nebuna si jucausa ce le va face zile fripte

*stau in statia de bus cu inca un nene aflat la cativa pasi de mine si ma intreb daca nu e vreun pervers exchibitionist, specializat de cativa ani incoace in a-si arata goioabele si ce accesorizeaza ele (golyo=bila in lb. maghiara)


*stau in statia de tramvai si ma izbeste o masina din senin, ma imprastie pe stalpi si copaci

*merg cu troleul o statie,observ ca am ramas singurul calator si ma gandesc cum ar fi sa nu opreasca acum si sa ma duca la mama naibii intr-un depou semi luminat

*ma enerveaza cand trebuie sa scot biletul de ratb din portofel,am impresia ca voi fi tinta unor hoti ce vor incerca sa ma faca de acei putini marunti ce ii am la mine


*trec soseaua si o masina se opreste brusc, iese un tip care ma inhatza cat ai clipi,ma inghesuie in masina si dusi suntem.Pot ajunge curva, marfa pentru traficul de carne vie, cobai pentru testele vreunui psihopat notoriu etc...


Trist e ca imaginatia mea e realitatea altora mai nefericiti ca mine.Poate ar trebui sa-mi confectionez o bula cu care sa ma rostogolesc prin mijlocul Bucurestiului .. pana pe autostrada si inapoi! Ati vrea voi o tura atunci :-D


Si acum ...ta naaa ..un cantec in cinstea paranoicilor cu capul pe umeri(-i altora :-D) : UN CANTEC

4 comentarii:

Lomaxx spunea...

esti un pic(mai mult) paranoica.. dar probabil se datoreaza schimbarii domiciliului, de la un orasel dragutz la ditamai capitala...

foarte tare desenul cu cele doua gaini :))

Ea spunea...

Tare asta cu scenariile! :))

Ioana C. spunea...

prea multa paranoia :)))) o sa ti treaca cu timpul , si n o sa ramana decat vesnica problema a aglomeratiei si a lacului de acumulare in care se transforma dupa ce ploua..da lasa ca face nenea oprescu autostrada suspendata si ... :))) circulam la n metri inaltime in siguranta si cu 200 la ora :)

lore spunea...

Is this going down
Or is it
Para-fuckin-noia driving me insane
Para-fuckin-noia ripping up my brain
Is it para-fuckin-noia making me believe
It's either para-fuckin-noia
Or somebody's after me.

(Dope - Paranoia :D)