joi, 8 ianuarie 2009

Trupa Arena (Bucuresti)


Va spuneam in postul anterior ca am tot facut drumuri iarna asta.Bucuresti-Arad-Oradea si tot asa.Triunghiul topografic al existentei mele incepand din luna decembrie.De ce Arad? Ca asta mi-e orasul natal; acum 23 de ani faceam ochi in lumea asta imbibata cu tot felul de arome.. Oradea?Orasul dragutzului meu.Bucuresti?Ca e orasul ce ma tot ispiteste de multi ani,cu agitatia lui , cu noutatea lui si a oamenilor pe care ii adaposteste,cu evenimentele ce au loc la tot pasul, la orice ora din zi sau noapte.Cu toate astea,distractia nu este un argument plauzibil sa te muti in alt oras :-)


Motivul principal pentru care "emigrez" acum inspre Bucuresti este cat se poate de plauzibil si se numeste Arena Live.Propunerea de a canta cu ei a venit dupa ce s-a incheiat Megastar 3 si recunosc ca mi-au trebuit cateva zile sa gandesc (din nou) bine problema mutarii in capitala si tot ce presupune ea.Dar hey.. asta imi doresc sa fac pana la urma, asta trebuie sa fac si nu mai e timp de ..timp pierdut.

De fiecare data cand plec de acasa stiu ca in maxim 3-4 saptamani imi este dor.Si cu toate astea am fost mereu copilul cu dor de duca, tot timpul cu bagajul pregatit sa plec undeva.Mama ar fi vrut sa aiba o fata de casa, cu placeri domestice de facut mancare si ajutat la curatenie,cu vreun job de profesoara de engleza sau de angajata la vreo banca ce plateste bine.Ceva ce poti obtine depunand un CV consistent.Un numar Z de ore lucrate ce iti asigura un numar Y de bancnote, ce iti asigura o doza X de comfort (schimba tu ordinea ZYX in XYZ, sa vezi ce iese :-D ).O inteleg perfect.Nu a avut o viata usoara.Pentru mine e un fel de eroina, daca ma gandesc prin cate a trecut si cat mai munceste si azi.Despre tata..cam acelasi lucru.Si acum are puterea sa imi zambeasca frumos cand intra in casa cu obrajii inghetati de la frigul rabdat o zi intreaga.Ma intristeaza doar ca ei , ca multi altii,au ajuns sa creada ca e un lux sa faci ce iti place in ziua de azi.Asa o fi? Gresesc crezand altceva decat asta?

En fin .. am cam deraiat de la subiect.Ideea e ca am avut prima cantare cu trupa Arena pe 20 decembrie,la o petrecere privata la Snagov.A fost dragut de tot.S-a cantat toata noaptea si musafirii au parut a fi tare multumiti de piesele din program.Am avut placerea s-o cunosc pe Iulia,o tipa super talentata, care a mai cantat cu ei in trecut si s-a alaturat si cantarii acesteia. Ah.. si sa nu uit..am mancat o salata de vinete aproape la fel de buna cum o face mamica mea :-D

Pe 17 ianuarie este planificat urmatorul concert , in Bucuresti la Hard Rock Cafe si , in cazul in care nu este vorba de o petrecere privata , va asteptam cu mare drag ... to rock 'n' jamm a bit!

Va pup pe nasucuri, am un bagajel de facut!

11 comentarii:

Dre` spunea...

succes

Anonim spunea...

wow, Brigi, noroc ca au aparut blog-urile, sa mai stiu si eu de tine. felicitari si mult succes!

Anonim spunea...

mno...have fun bridge...
si...se pare ca incepi bine anul;)

Bridge spunea...

linah - tenx , linah, la fel!

mari&daria - ne fura peisajul vietii, mari,stii cum e mai bine decat mine :-) pupici si voua, in special micutei.mi-ar placea sa o cunosc :-)

micutza - yea,so much fun.. :-)) sa speram ca vom avea cu totii un an productiv pe toate planurile!

Anonim spunea...

sa inteleg ca Alien Kitten a existat doar pt MS3?

astept cu interes noutati despre noul tau proiect! bafta

p.s. imi placea mai mult imaginea din header cu voi la ms3

Ea spunea...

Mă bucur că faci ceva ce îţi place. Ţine-o tot aşa!

Andreea89 spunea...

mah eu iti propun sa faci tot ce iti sta in putinta si sa nu ratezi sansa asta pentru ca s-ar putea sa nu bata de 2X la usa :D.. plus ca mi-ar placea sa stiu ca ma pot vedea cu tine oricand in ...Bucuresti :D in viitorul apropiat! te pup si good luck!

lore spunea...

Sper ca mutarea asta sa iti aduca numai lucruri bune, fiinta turbata!
:-D Si... mult succes cu Arena!

Adriana spunea...

Succes in continuare, astept vesti de la tine! Baffta multa!

Anonim spunea...

hard rock cafe(i have sweet nice memories there :D) :X ah super tare, pacat ca nu-s din bucuresti.bafta in tot ceea ce vrei sa realizezi

Andreea89 spunea...

parca spuneai ca iti faci timp sa ne mai updatezi si pe noi...ce se intampla cu tine..ce cantari ai avut, cu cine te-ai mai intalnit pe acolo...bla...bla... we are waiting.