sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Aradeanca?Misca-ti curu' si fa aerobic cu Delia!



Bah, eu sincer ma bucur cand pot ajuta oamenii cu ce pot.Imi place sa fiu utila.Altruismul asta e si el un egoism cras pana la urma, dar e bine sa fie.E un fel de egoism pozitiv, din care se pot naste lucruri frumoase.Posibil sa fie ca si cu minciuna aia light, alba, minuscula, incurajata si apreciata in unele cazuri.Si acum ca m-am periat de inceput, sa trec si la subiect : promovarea!

Anul trecut in vara , inainte sa vin la Megastar 3, incepusem sa fac jogging cu don'shoara Delia, tanara si sexi antrenoare de aerobic si cu don'shoru' Dani.Au fost niste saptamani frumoase de vara, incepeam sa ma simt bine atat fizic cat si psihic, iar prietenii mei, amandoi determinati tortzionari de calorii, m-au ambitionat si incurajat mult.


Se face ca don'shoara Delia isi reia cursurile de aerobic in Arad si eu , ca o amica buna ce ii sunt, doresc sa informez lumea despre acest lucru prin mijloacele de care dispun (guitz guitz), ca ea sa poata avea cat mai multe invatzacele cu cur mare sau nu, pe care sa le ghideze in lumea aspra a exercitiilor fizice ce scot si untul din tine.Practic sa isi faca o mica armata de tortzionare de calorii, de care sa ma lipesc si eu cand mai merg acasa. See? Pur egoism! Eu nu as vrea sa am unde merge sa fac aerobic cand ajung prin Arad?!

Iaca-ta aici blogul ei ----> *Aerobic cu Delia* <---- va explica ea mai bine cum e cu miscarea si stilul de viata sanatos!Have a look, it won't bite.

ps: altruismul nu cere recompensa, da' totusi, cine da o sedinta gratuita acasa si o bere apoi ? :-D Tzine tzine?

Niciun comentariu: