marți, 27 ianuarie 2009

Campania "Fara babe in tramvaie"


Un amic aradean de-al meu,ce tine mortis sa ramana anonim (sa te frec pe chelie!) a initiat o campanie ..nici nu stiu ce adjective sa-i atribui,dar numele spune tot: campania "Fara Babe In Tramvaie!" Daca vrei sa te alaturi campaniei sau pur si simplu vrei s-o vezi pe baba funky aradeana si sa citesti despre experientele traumatizante prin care amicule meu a trecut de nenumarate ori din cauza acestor "mici satane bicentenare",carora le-a dedicat deja 3 posturi, intra pe blogul lui : The Paprika Effect

Lectura placuta!

PS: ai mei bunici se ghideaza dupa motto-ul "mersul pe jos reimprospateaza ridurile" sau "shed pe curu' meu acasa ca vine pruncu sa imi aduca zaharu' de la Billa cu masina" ,deci au scapat de gura ta , dude :-D

9 comentarii:

bigiu spunea...

La mine in Piatra Neamt nu sunt tramvaie, dar asta nu inseamna ca am scapat de babe dezaxate. Stau eu, om linistit si cumpatat, pe locul meu, si vine hoasca... pardon, cucoana, cu pretentii grandomane de mare doamna respectabila si ma alunga de pe scaun ca, vezi Doamne, ea e batrana si neputincioasa. Sorry ma'am, I'm not buyin' it. La cat de energic claxoneaza si gesticuleaza, cu margelele si cerceii supradimensionati penduland amenintator, zici ca e mai zvelta ca o gazela. Daca nu si-ar mai varsa decibelii poate si-ar mai prelungi speranta de viata... caci vena aia pulsand la tampla sigur nu are rol decorativ.

mario spunea...

Da o campanie "Fara babe care se cred agenti de circulatie" nu exista ? Pentru babele care trec prin loc nemarcat, iti fac semn sa opresti si apoi se baga in fata ta.

Bridge spunea...

bigiu - totusi, uitam sa mentionam ca exista si batranei simpatici de gasca.De exe, buna-mea,unguroaica de felul ei, mi-a spus la un momdat ca nu tre sa ma marit, sa fac copii, sa ii fiu sluga, cat timp o p*** pot gasi oricand,la orice colt! :-))Tare buna-mea, nuh?

mario - hai k macar astea sunt dezghetate, te fac sa schitezi un zambet acolo :-)

alle spunea...

Ouch :)) interesanta campanie,inedita chiar .

Anonim spunea...

@mario-alea sunt totale! de ex am berde continuu la dreapta, bai si mereu cate unna se nimereste sa imi arate ca e rosu! dar e rosu pentru fata :))

Anonim spunea...

bridge...de fiecare data commenturile tale imi aduc zambetu' pe fata....

Anonim spunea...

cred ca mai bine le zicem super-mega povesti de viata!!

lore spunea...

=))))) gata, ma opresc =)))))
deci e mosternire de familie turbarea asta a ta, cu tot respectul pt bunica ta
=)))))

Anonim spunea...

geniala ideea! trebe facuta o campanie si in Bucuresti. noi avem deja o campanie cu metroul: fara boi in metrou! bafta prietenului tau si il sustinem si noi de la capitala.