miercuri, 19 martie 2008

Pula virtuala


Dragii mei, voi astia pe care nu ii cunosc si nici nu vreau poate sau ii cunosc prea bine poate si e inutil poate si ce pierdere e poate si ce articol prost poate fi asta ...poate.

Incercand sa-mi gasesc echilibrul in ultima vreme, ca aceasta "ultima vreme" nu a fost tocmai ceea ce un om si-ar dori,m-ati bruiat si futut la creier cu rautati mizerabile si cretine si imbecile, cu sau fara intentie poate,deloc in concordanta cu viziunea mea asupra relatiilor dintre oameni, drept urmare m-ati facut sa-mi doresc sincer sa-mi bag o pula virtuala in voi, ca sa o zic asa.Din cand in cand toti ne bagam cate o pula virtuala sau reala in vreunu' sau vreuna si chiar daca , din gura mea nu prea veti auzi acest cuvant, acum scriindu-l, il si rostesc si dedic cu cea mai mare placere posibila : "pula!"

Cui dedic pula virtuala?Celor care nu-si recunosc lor si apoi altora propria mizerie umana in care se balacesc uneori si SURPRIZA!-e normal si dat sa se intample asa,prostovanilor!Eu,tu,noi toti suntem mizerabili in unele momente sau mai grav, tot timpul ; celor care nu doresc sa vada mai mult in altii ; celor care pot trece peste prietenie,respect,adevar,constiinta pentru a-si atinge scopul ; celor care zambesc si cand trebuie si cand nu ; celor care s-au bucurat, se bucura sau se vor bucura vreodata de esecul, necazul,saracia,neputinta,singuratatea oricarui om de pe lumea asta ; celor care traiesc pentru ei,prin ei, cu ei, in ei,bucurandu-se atat de mult de ei ; celor care nu doresc sa vada si "normal" in "anormal" uneori; celor care ii ling in cur pe altii si nici macar nu au bunul simt sa se stearga la gura apoi ... si cred ca as mai putea continua lista.Va invit chiar sa o continuati voi!

Si nu in ultimul rand, ma declar gunoi de om pentru ca am scris acest articol cu cateva zile inainte de Paste .Dar m-ati provocat.In general.Toata viata.Sub diferite forme.Si o veti face si de acum incolo.Cine sunt eu sa nu va raspund?Daca v-am obisnuit cu posturi sincere, asta e cireasa de pe tort!Cadou de la iepurash. Vroiati un motiv real ca sa ma injurati? Vi l-am dat. Dezamagiti? Nu e cazul.. Stiu ca va place.

Si ma simt al naibii de bine acum.Aveam atat de clar acest post in gand azi, ca as fi fost cea mai mare ipocrita daca nu il scriam!Daca tu,oricare esti acel "tu", vei dori sa-l vezi ca pe un act de vulgaritate, sa fi sanatos. Ma doare in "pula virtuala" de data asta.Si stii de ce?Ca stiu ca si pe tine te doare fix acolo.

Sper sa nu mai fiu obligata sa ma repet.Sper sa fie primul si ultimul meu post de genu'.Acum suntem chit.


23 de comentarii:

Anonim spunea...

Ai sa-mi bag pula ...

Bridge spunea...

beibi, spatiul tau pt commenturi e dincolo,la Baietzel..

bigiu spunea...

Foarte direct si sincer mesajul articolului! In tot ce-ai spus ai dreptate, imi place ca ai o viziune foarte realista a lumii in care traim si nu te alimentezi cu vise...Pe mine unul cel mai mult ma enerveaza ipocrizia unor asa zisi prieteni care nu sunt in stare sa se bucure niciodata pentru succesul tau ci numai atunci cand dai de necaz... and don't worry, nu-i deloc vulgar articolul ;) cel putin nu potrivit viitorului DEX imbunatatit si adaugit cu acele cuvinte zemoase ;))

Bridge spunea...

bigiu - scoate-i pe aia din viata ta, sa nu se mai "bucure" de nimic,sub nici o forma.

Andreea89 spunea...

florile si pula merg mereu mana-n mana :P pup u

Bridge spunea...

andreea - imagineaza-ti cum ar fi sa trimiti cuiva un buchet de flori cu o putza in mijloc :-))))

Andreea89 spunea...

ce nebuna esti !!! loool! super tare!! am eu o puta vii tu cu florile???? :))

Bridge spunea...

andreea - depinde ce buchet facem, ca daca e micutz si o putza de shoricel merge, de exe :-)))

Anonim spunea...

LOL sper ca te mai citeste Fantasia

Bridge spunea...

sirg - las-o sa setea in cotetzu' ei ..

Anonim spunea...

Sa nu uiti sa reactualizezi acel post despre cum ajung unii la tine (din cautari/refferals). O sa ai mult mai multe vizite datorita acestui post ^^

Anonim spunea...

....ia, mai repetă-te odată....expresia asta, pulă virtuală, sună mirific în....gândirea ta.

Anonim spunea...

şi fără referiri la pleonasme, ich beg dich...

ROXANICA spunea...

bridge, te citesc de ceva vreme...f tare pula ta virtuala, subscriu ;)cu coaie ca sa zic asa :))))

nu te cunosc, nu ma cunosti, dar is mandra de atitudinea ta perfect potrivita pentru societatea in care traim laolalta cu toti "binevoitorii" rautaciosi in comentarii

o zi buna, iti urez

Bridge spunea...

mangaloy - flegmatismul tau ma lasa rece .. si aduce energie negativa aici.deci..si eu te implor..pastreaza-te.

Bridge spunea...

roxanica - in mod normal nu pun problema asa.nu e stilul meu sa vb/scriu folosind "pule", "pizde","coaie","futut" si altele.Dar uneori subtilitatea nu te ajuta cu nimic.Deci invatam sa fim si din topor uneori :-)) Multumesc de apreciere.O zi faina si tie.

Anonim spunea...

sincer ... vad toata chestia asta pointless, astia suntem noi .. atata stim .. ne dorim cu ardoare sa credem... si ne mintim ca suntem evoluati ... cand noi inca functionam cu creierul reptilian .. u know what i mean ... Let's kill the mother fu**er go to the Peace rally and get laid! pure and simple ... we are capable of doing good things ... but all our instincts are bad (at least that's how we would categorize them, cause in the end we made them up too .. good bad ... who cares?)

this is who we are! humans are disgusting! and yeah .. i too am one of them :((

Anonim spunea...

Mda, pentru tine special o pula mai vesela, poate te bine-dispune. :D
http://www.youtube.com/watch?v=Qg7PXPU-m0o

Bridge spunea...

stanca - creier reptilian :-)) Nice one.

silviu - clipu ala e pe blogul meu de ceva vreme.you're late, babe :-))

Anonim spunea...

E prima data cand intru si m-am uitat doar la ultimele post-uri.

Bridge spunea...

silviu - ok, atunci te mai astept pe aici.

George spunea...

pana la urma, fiecare o poate lua atat sus cat si jos, ca doar ii spune democratie

Anonim spunea...

Categoriile de oameni in care ti-ai baga "pula ta virtuala" Bridge, pe care ii vedem in fiecare zi, de care avem "nevoie", cu care petrecem mai mult timp decat cu prietenii...nu te-ai regasit niciodata in vreunul din ei? si te-ai comporta ca si ei ca sa-ti atingi telul sau poate sa ajuti pe cineva? In rest, interesant articolol :) gandesti k un baiat; ar trebui continuat. Dc nu tu, atunci altcineva ar trebui sa-l scrie mai departe!!!
RYU