marți, 11 martie 2008

Doza de Bucuresti

alexandra(poza uitata si adaugata ulterior)

mister Josan(idem cu explicatia de mai sus...trebuia sa fie o ordine logica a pozelor,damn it!)
cu fratili meu junior de la oradea
adi molnar(Fresh Star), je, Clau(bassist Motorband)

Crina
cu Nashu'(Sistem)

mister misterious Mihai
alex,je,dana
bubu,copilul minune al bateriei
in club Coyote , la concert Andreea(backing MS)&The Motorband
eu&nitzishor prinsi intr-un dans tiganesc pasional :-))


Claudiuuuu
Club PAT -petrecerea surpriza de ziua lui Catalin

eu cris
eu alex cata
gashka de ex-MS
alex cris and I
Razvan (flower power) Prima TV cu iubita
dl. Fintescu-cel-cu-ochi-zurlii
je john deea in Cafeneaua Actorilor
2 cristine si eu

dumitru
andreea bridge intr-o pauza publicitara
cosmin
oana
larisa
mister Iantzuuu
mister Maziluuu
mister Despoooot & madame Auraaaa
cu Deaa si Frau care era la job pe scena
andrei ,aradeanul meu rock :-D
daria
florin
madame Auraaa
maria
mihai
juriul in splendoarea lui de sambata seara
octavian (cu precizarea k nu e limba lui, ci o luminitza rosie ce s-a nimerit acolo nici-ea-nu-stie-cum)

oana,ma' rock chick!
agitatie in una din pauzele publicitare

Mi-e din ce in ce mai lene sa scriu texte lungi.Va voi spune k am petrecut o saptamana incredibila la Bucuresti, sambata am fost in platou la Megastar si am vazut show-ul live si m-am napadit amintirile..atmosfera de care mi-era asa dor...oamenii dragi din echipa Prima TV,toti prietenii si cunostintele pe care mi le-am facut anul trecut...tot , tot.Probabil si de aceea am facut atatea poze.Pacat ca nu pot sa le pun pe toate aici.I say ..enjoy :-) Iar cei care m-au certat ca nu am mai scris pe blog..mi scuzi..a fost si problema cu google zilele astea, dupa cum bine v-am spus.

4 comentarii:

bigiu spunea...

Era mai indicat daca faceai un slide-show. Oricum, faine poze! ;)

lore spunea...

super faine pozele. dupa cum ti-am mai zis, se vede ca te-ai distrat!

vroiam sa mai zic ceva, dar sincer am uitat in timp ce vorbeam pe mess:)) si neuronu' meu nu mai funcioneaza

Miruu spunea...

:-O suuuper tare! catalin...8-> sambata n am vazut megastaru :| bafta in continuare si la tot mai multe petreceri in genu!:D

Anonim spunea...

in sfarsit postul asta.

sugestie (preiau de la bigiu)

fa-ti un cont de flickr sau picasa (google, k tot ai blogspot) si pune pozele acolo -> slide si alte optiuni

welcome back!