marți, 11 martie 2008

Leapsa cea mai originala !

1 .Put your music player on shuffle.
2.Press forward for each question.
3.Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense. NO CHEATING!
4.Bold the questions and with the answers, give your own comments on how it relates to the questions.
5.Tag 5 people.

1. Cum te simţi astăzi?
Maria Taylor -A good start. Recunosc, mi-am permis sa aleg prima piesa, pt k zilele am inceput niste activitati care sa ma ..reimprospateze fizic si mental.
2. Vei ajunge departe în viaţă?
Junkie XL -Into 3 a.m. Da, cu conditia sa nu ma mai culc noaptea la ore de genu ..
3. Cum te văd prietenii tăi?
Iggy Pop-Nightclubbing(Trainspotting) .Ma percep exact in felul in care i-am lasat sa ma perceapa, fara perdele .. si fara refuzuri cand e sa stam in oras pana dimineata...evident, unde este muzica buna :-)
4. Te vei căsători vreodată?
Sunrise Avenue - Fight 'til dying . Oo da, atat ma lupt si sparg dintzi, capete, tai ce-o fi numa' sa nu ajung la piesa aia lu' Anouk -Nobody's wife!!
5.Care e tema preferată a celui mai bun prieten?
The Corrs-Rebel heart . Nesupunerea vis-a-vis de prejudecati,legi nescrise mai ales, clishee in ..ce domeniu doriti voi..iubire, societate,viata in general.Kiss, sis!
6. Care e povestea vieţii tale?
Hoobastank -Right before your eyes.Povestea vietii mele se scurge sub ochii mei si a unora,care doresc sa o vada exact cum e ea.
7. Cum era în liceu?
Junkie XL feat. Anouk -Between these walls . Ce bine s-a potrivit!Intre peretii liceului am trait zile frumoase,pline de culoare,am copilarit in adevaratul sens al cuvantului.Acolo am descoperit ca muzica este mai mult decat un hobby.
8. Cum poţi avansa in viaţă?
Reamonn-Promise . Cum poti?Nefacandu-ti promisiuni gen "iti dau luna si stelele" tie si celor din jur doar din inertie.Take it easy :-)
9. Care e cel mai fain lucru la prietenii tai?
Terra&Bridge -The best (cover) .Ca au fost mereu alaturi de mine in activitatile mele muzicale.Cu mentiunea ca nu sunt in cantitati industriale acesti prieteni ai mei.
10. Ce se preconizează pentru weekend?
Jamelia - Stop(cover) .O pauza de iesit in oras si baur bere? Vedem..
11. Ce cântec te descrie cel mai bine?
Fergie-London Bridge . :-))))) INCREDIBIL!mai bine nici nu se putea.Adevarul este ca imi place piesa, imi place Fergie, e misto gagica, ..dar nu e artista mea preferata si nici nu pot numi o singura piesa care sa fie preferata preferatelor.Sunt prea multe.
12. Dar pe bunicii tăi?
Keane-Broken toy . Bwhahahahaha!Deci e ca un puzzle reusit la mine.Bunicii mei ...jucarii stricate si obosite.Cate metafore,dom'le!
13. Cum îţi merge în viaţă?
Sun Dance Song -Pow wow song . Uneori viata are si accente tribale ,cum le gasesti in piesa.
14. Ce melodie îţi va cânta la înmormântare?
Sneaker Pimps -Kiss and swallow. Adica astia vii ...imi vor canta...sa pup si inghit pamant?! Wtf! Ma gandesc eu la o piesa mai buna ...gen ..Cirrus -Half a cell :-))))
15. Cum te vede restul lumii?
Within Temptation -Say my name . Pai ma vede in asa fel ca de fiecare data cand fac cunostinta cu cineva, tre' sa imi repet numele, ca nu il intelege din prima..mai ales daca il zik si pe cel de familie!
16. Vei avea o viata fericita?
Snow Patrol - Run. Sper .. si totusi cred ca mereu va exista o piesa trista de genul asteia care sa imi aduca aminte ca vor fi vesnic lucruri de care vom fugi la un moment dat.
17. Ce cred prietenii cu adevarat despre tine?
Joseph Arthur-You've been loved - Intrebarea aceasta a mai fost.
18. Sunt persoane care te doresc in secret?
Alice Cooper -Poison .Pai daca ma doresc in SecreT , cum naiba sa stiu eu?Mai repede aflu daca ...NU ma doresc :-)) La aia tre' sa am grija sa nu ma otraveasca..intr-un fel sau altul.
19. Cum sa ma fericesc singur?
Placebo -Hang on to your IQ -Da, si cum zice piesa ..dar daca ar fi fost dupa mine m-ah fi gandit sa scriu Pink -You and your hand .. :-))) Asa, un sfat prietenesc.
20. Ce ar trebui sa faci cu viata ta?
Genesis -In too deep - Sa stiu cand e cazul sa intru profund in chestii si cand nu!Cand merita sa ma consum pt ceva/cineva si cand nu.Uau..deep Bridge.. :-D

Eu zic sa va transfer la toti leaspa asta , ca e al nabii de interesanta si distractiva.
V-am pupat pe chelii.

4 comentarii:

ss's box spunea...

super tare. si ce s-au mai potrivit unele :)) misto.aaa...mersi de caracterizare :P

Anonim spunea...

Mmmm, mult prea tare faza asta. Ce-au iesit unele, parca facea winamp-ul misto de mine. :B

Anonim spunea...

Adevarat graiesti maestre @-) Nice distractic, cu mici influente SF:)) "Adevarul e dincolo de noi!" 8-}

lore spunea...

Pe masura ce citeam ieri ma tot gandeam cum naiba ti s-au nimerit asa:)) Au fost vreo 2 intrebari la care nu as fi putut face legatura daca nu bagai si comment:)) ca de exemplu "vei ajunge departe in viata?"

Oricum e tare interesanta chestia. Cred ca pun si eu azi pe blog. Am vazut ca deja e nebunie cu leapsa asta pe bloguri.