joi, 13 martie 2008

Cuvintele voastre ce duc la blogul meu

Aceasta idee am furat-o de pe blogul lui Dunec.Dar e super originala si funny ideea.Sa vezi cum ajung unii din greseala pe blogul tau tastand te mai miri ce cuvinte cheie.. :-D

"bunoaca definitie" -stramba,cu 3 dinti pe 7 randuri,cu vartej fix in varful capului si cu iz de usturoi!

"mi se blocheaza caps lock" - si mie mintea uneori.Important e k isi revine.

"il iubesc si nu stiu cum sa ii zic"- scrie-i un biletel.Oricum se va sterge la cur cu el...

"prima mini mega star preselectii" - eu auzisem la un moment dat mini moga megastar :-)))

"paragrafe de dragoste" - no sir, nu la mine pe blog dulcegarii de astea...e ceva confuzie!

"vita de vie cu pula" - pai da nah, trupa are cojones, se stie..

"ce semnifica "casa de piatra" " - adica femeia poate sa arunce cu cate oale si veioze vrea ea in capul barbatului sau in pereti, ca nu se intampla nimic.

"de ce ne cerem scuze" - ca sa ne simtim ...tot noi mai bine, nu neaparat victimele :-D

"noua freza a rihannei" - pe mine sincer Victoria Beckham m-a inspirat sa ma tund.

"blugi xxxl" - corect!bingo! facuti la comanda!

"cum sa ii spui pers iubite ca vrei sa te culci cu ea?" - nu-i zici.Ii bagi direct mana in pantaloni :-D

"sex and 12 azi 2008 sex video sex orice bun" -orice??si cu stima de sine cum ramane,daca "orice bun" ?

"suntem neintelesi" - mda...mie imi zici ..nu stiu de ce a considerat mama cuv. "cacat" rostit de mine in supermarket ca fiind unul rusinos pt o don'soara..cand astia au de gand sa introduca in DEX cuvinte gen "pula", "pizda", "coaie"

"scaun pentru toaleta duka" - noh aici chiar ca nu fac legatura cu blogul meu..

"cheala pe cap" - ?!?!?!?! :-D Bwhahahahahahah!

"fluturica" - wtf... ?

"baieti neastamparati in copii cuminti" - like..bad boys on their best behaviour?

"monolog : e bine sa te trezesti dimineata" - eu zic ca e ...mai mult decat bine sa te trezesti dimineata .. ca de nu.. ciao kalu' :-D

"tipuri de cacat" - da, exista si un articol numit asa.

"uaciu uaciu for love" - adica...uaciu DU for love?

"video clipe cu pula" - Bwhahahhhahah! Persoana in cauza, nestiind pluralul de la "videoclip" , ia uitati ce chestie delicioasa a iesit :-D

"cum sa zici te iubesc" - eu cunosc un singur mod.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Am facut si eu un post similar mai demult:

http://blog.sirg.ro/2007/11/26/cum-ajung-unii-la-mine/

e amuzant! :D

Promit sa mai fac unul

Mi-au placut comentariile tale ;))

Anonim spunea...

Dar e super originala si funny ideea...
...mda. de vro 2 ani e super originală ideea. şi funny...

Bridge spunea...

mangaloy - eu nu am blog de 2 ani.

Anonim spunea...

What words... super, a remarkable phrase

Anonim spunea...

Between us speaking, I recommend to you to look in google.com