marți, 18 martie 2008

Fantasya ..uite o floare..si lasa-ne !

Si ca sa terminam povestea cu Fantasya .. ca si asa am bagat-o prea mult in seama,mai mult decat visa dansa, uitati aici la ce concluzie a ajuns ..

"Blonda si-a trimis fanii la mine pe blog"

... si ca sa dovedeasca inca o data ce coloana vertebrala (nu) are , a inceput sa stearga unele commenturi care au fost scrise intr-un mod mult prea politicos decat ar fi meritat ea,lucru ce uneori poate fi al naibii de dezarmant.E ca si cum cineva iti scuipa coji de seminte in fata si tu ii dai o floare :-D Ca tot am ce am cu The Doors si era hippie in ultima perioada.

Mesajul meu ultim pentru aceasta tanara Fantezie RARISSIMA suna cam asa:

"Blonda" nu si-a trimis "fanii" pe nici un blog,te asigur.Nu vorbim de activitatile mele, pentru ca este irelevant, in cazul de fata.Era doar dreptul meu la replica,citindu-ti articolul care ma viza pe mine cu atata ura.Nu sunt responsabila pentru ce au scris altii si cred ca esti de acord cu mine.

O seara placuta."

So... God save the Queen and Fantasya too! :-D

6 comentarii:

Anonim spunea...

mamaaa...da ce are 'aia' cu gramatica..si cu toate prostiile alea din capul ei....daca vrea sa invete lumea gramatica si arhitectura sa mearga naibi la scoala sa se faca profesoara..ca deja e enervanta...si nu are rost sa fie bagata in seama...nu are rost sa-ti pui mintea cu cine nu are
se poarta exact ca vara-mea din clasa 1-a(''eu sunt mai frumoasa decat colega mea de banca ca am parul mai lung''):P...gata, mi-am descarcat si eu nervii:D_didi...jeessuss:))

Anonim spunea...

Hehe, a sters toate comentariile. Ea vorbeste de "tiganeala", la ce cuvinte a folosit in ultimul mesaj. Cred ca toata lumea a pastrat un ton decent si politicos, dar cine stie, cu ea trebuie sa vorbesti altfel.

Unknown spunea...

http://in-jurul-vietii.blogspot.com/2008/03/oamenii-din-ziua-de-azi.html
:)))))

Anonim spunea...

ehehe... eu i-am tras o flegma in freza domnisoarei fantastice si acum, ramasa fara obiectul pasiunii, s-a luat de tine? :) o bagi prea mult in seama, si ii dai satisfactie. asta e singura ei placere in viata, sa fie bagata in seama, asa ca las-o in durerea ei.

Bridge spunea...

impresiiblonde- ne-am dat toti seama pana la urma.. oricum e o jucarie amuzanta si politetea celor din jur o scoate din sarite cel mai tare :-))

George spunea...

god save the queen sau god shave the queen??? cum e pana la urma. Cine stie exact mail me @