vineri, 28 martie 2008

Bye Insomnia, Welcome morning coffee !

Gata cu insomniile si dormitul pana la pranz.Sunt fetita responsabila acum,ca am job.Si plus de asta,m-am reapucat de sport,ceea ce nu poate fi decat mirific pentru mine si forma mea grasuna.

Lucrez la studioul de inregistrari din Arad, situat central (in Teatrul de Stat Arad, mai exact) si va invit la un tur virtual aici .Avantajul mare de a avea acest job este ca imi echilibrez programul (mai vad si eu lumina diminetii) si fac niste banuti pentru a-mi plati taxele de licenta, rata la facultate... si sa pot sa imi cumpar si eu ,ca tot omu', o bere din banii mei, nu ai parintilor , amantilor , bunicilor , amicilor, contribuabililor de pretutindeni si din toate timpurile :-D

Aerobicul este unul dintre hiturile momentane ale vietii mele si sper sa fiu perseverenta,pentru ca,pe langa faptul ca esti ...how do they say?... in good shape , si psihicului i se da refresh automat, prind din nou culori neuronasii arsi de atatea ganduri si nelinisti si nemultumiri si bla si bla si bla.

Cu facultatea e mai delicata treaba,dar avand in vedere ca prioritate are lucrarea de licenta ("History of rock in the USA"), cursurile nu prea mai reprezinta un interes pentru mine.In mai se incheie oricum.

No boyfriend.No problems.Yet.

ps: post cu dedicatie speciala pt Sirg , fara nambar fara nambar!El ma cearta cand ma lenevesc si nu postez noutati.Nu-mi place sa scriu la comanda,dude :D Dar e adevarat ca uneori am nevoie sa fiu impinsa de la spate .. ntz ntz

10 comentarii:

Anonim spunea...

Faina tema de lucrare ti-ai ales :D

Adevarat graiesti la faza cu boy/girl-friend :P No problems, no stress, no etc.

Na hai, acuma de incalzire baga 50 de flotari! :))

Bridge spunea...

rami - dupa cum am zis, baga tu flotari fara maini si picioare :-)) got the point?

Anonim spunea...

LOL păi io te împingeam de la spate, se înţelege, pt că restul faci tu. Eram un monstru dacă mă apucam să scriu până şi posturile pt tine ^^

Succes cu jobul! Eu credeam că ţi-a hackuit cineva contul de mess, de te văd online la ora 9 dimineaţă, şi se dă drept Bridge :)

Andreea89 spunea...

felicitari pentru job,exact cum spuneai si tu era vremea.deci astept sa dai d baut la primul salar.
la mine faza cu aerobicul nu a functionat...it takes to much time...nu am reusit sa ma tin mai mult d 3 luni.dar tie iti urez succes si cu asta. see ya!!!

Anonim spunea...

Imi ard ochii!!! Pune ceva mai natural ca nu e sanatos ce ne faci cu tema asta. :P

Si ce faci la locul de munca, sunt chiar curios ce se intampla intr-un studio de inregistrari. :D

Anonim spunea...

Asta e tortura deja, dar stiu ca-ti place :P

Bridge spunea...

sirg - dujmaniiii hackeri :-))

andreea - tu bei? :-))))

daniel - e chiar misto.Te iei de manutza intr-o zi cu Rami si veniti intr-o vizita :-) Am dat link direct (in text) sa vezi site-ul studioului.

rami - nu stii tu nimic :-D

Anonim spunea...

păcat că e în engleză lucrarea ta. :)

altfel ţi-aş solicita-o să o citesc, că, asemeni lui rami, îmi place şi mie tema pe care ţi-ai ales-o.

Bridge spunea...

fanitza - English is not that bad.

lore spunea...

du-te tu fetito responsabila ce esti...:)) si vrei sa zici ca nu iti lipseste deloc somnul pana tarziu?

ps:cumpara-ti alte oglinzi! "forma mea grasuna"?