marți, 31 iulie 2007

Serbarile Timisoreana - Satu Mare

Hm...nu imi vine in cap nici o introducere mai de Doamne-ajuta....
Am fost sa cant la Satu Mare cu baietii din Arad, la Serbarile Berii Timisoreana.A fost al 6 lea orash in care a poposit aceasta caravana si mai sunt 4 orashe ( Suceava, Bacau, Buzau, Ploiesti) unde sper sa ajungem, normal :)

Caravana Timisoreana ajunge in weekend in orashul respectiv si sunt concerte ..sambata Danger si Class, duminika Vita de Vie si Cargo...si in deschiderea lor mai vin alte trupe mai putin cunoscute(cum suntem si noi "Terra") sa "inkalzeasca" publikul pt venirea celor "mari si grei" :))

Distanta Arad-Satu Mare nu e coplesitoare...pana in 300 km...dar fiindka eu noptile mi le petrec in fatza pc-ului, desigur ca Bridge era varza dimineatza la plekare....desigur ca dormise numai vreo 2 ore...avea un drum cu microbuzul de parcurs si avea de sustinut un concert seara ....si un drum de facut inapoi noaptea inapoi spre casa....

So Bridge a voastra draga de ea...mai bine lua un diazepam sa ia somn pe mashina...in lok sa sporovaiasKA KA o gaina ametzita si sa f**a creierashii colegilor de trupa (vezi poza in care aveam un moment de respiro....dovada ca se poate sta si cuminte :))) )....so....

Binie...ajungem acolo...ta na na...fliu fliu..etc..papam o pizza la terasa...beau cafea SI pepsi...imi vine sa borasc...nu imi mai vine apoi...ma duk sa ma intind putin in microbuz...e cald...mi rau..imi tremura stomaku...ma jeneaza nuka de la centura in pulpa stanga...trec oameni..vin baietii din trupa...ma ridik, k nu ma mai suport :))) Ma schimb in haine de "scandal" pt scena si mergem incet incet la backstage...

Cantam vreo 45 de min...piese bune zic eu si abordate ok...oamenii s-au strans incet incet de pe la mese..cu miku-n buzunar, cu berea picurand in barba..sunt curiosi sa vada ce e pe scena, k vocea...har domnului ...e tare data in boxe...piese ca "the best" de la Tina sau "who knew" de la pink sau "butelcutza me" n-au cum sa te lase rece..Sincer ca zik...la cat de varza eram inainte sa urc pe scena...acolo am uitat de toate ...imi placea sa vad oamenii in fatza mea...imi placea senzatia de a-mi auzi vocea in acea piatza pietruita(vorba lui Bono dintr-o piesa "i like the sound of my voice"), aveam toata increderea in baietii mei de pe scena, era plakut sa vad cum oamenii de la sunet tzineau ritmul cu noi si cum totul se imbina....scena e a ta .....e k si un al doilea camin...a second state of mind...daca ajungi sa stii asta, de abia atunci poti incepe sa si cladesti acolo...sa creezi...sa te creezi pe tine in acel lok , in acel moment...de fiecare data e altfel.

Dupa noi a cantat trupa Hab-ar (tot din Arad)...prin urmare..a trebuit sa imi revad..fostul prieten (...ma rog...inka mi-e ciudat sa ii spun asha...mai bine ii zik "that lucky mothafucka' who had me".. :D ) , apoi Vitza De Vie si Cargo.Si cam atat.

Apoi...mici...bere...oboseala plakuta dupa o seara reusita...si drumul spre casa...luminat de o luna plina superba.Am avut timp sa ma gandesc, sa inchid ochii si sa ascult Jewel, sa mai scap o lacrima doua pe ascuns in timp ce colegii mei dormeau...sa retraiesc senzatiile zilei, bune si rele...(big girls DO cry )

Nu va pot zice ciao pana nu aduk mii de multumiri lui Erik, prin care am reusit sa cunosc doua dintre organizatoarele festivalului, Sandi si Alexandra, care ne-au oferit shansa de a ne manifesta ps scena....dupa cum s-au exprimat toti...am facut o treaba buna(lasand modestia la o parte, nu aveam dubii in ceea ce priveste prestatia noastra :D)...deci...ne vedem in restul orashelor ramase, guys!







8 comentarii:

lore spunea...

"asta face brigitta knd knta... pune foc l scena". cu siguranta asta ai facut shi l satu mare:D
iti shade bine p scena, ti-am mai zis:X.
ar fi frum s shi povestesti cate ceva:):*

misselena spunea...

lore are dreptate...ar fi fain sa shi povesteshti ceva...oricum sunt convinsa k ai kntat super shi ai "pus foc la scena"...mult succes in continuare :D shi la kt mai multe concerte:*:X

Anonim spunea...

brigi...dilema: unde gasesc piesele pe care le canti cu formatia rebel?

Bridge spunea...

well....le am eu.. :D...PE youtube sunt 2...dar nu cant eu ..doar cu imagini..

Alexa spunea...

Si prin bacau cand ajungeti?:D poate ma trezesc si eu pe acolo sa te vad LIVEEEE si pe vdv & cargo...m'as simti ca din nou ARTMANIA fraaate 8->

Bridge spunea...

bacau 17-19 august...daca lucrurile merg bine cu organizarea....ne vedem acolo

Alexa spunea...

Absolutely...hope so :D:D

Anonim spunea...

am gasit cele 2 filmuletze de pe youtube...un regret e super tare...:x:X..selena