vineri, 6 iulie 2007

prin Herastrau..la capitala






si daca tot am fost pe la b'estival weekendul trecut, am fost curioasa de atmosfera care este pe prin parcul Herastrau unde e si un lac mareee de tot :) si am facut gashka mare, ne-am intalnit si cu Catalin Megastarul care era cu amicii lui moldoveni si cika ne-am dus noi la o terasa de fitze...k se poarta in Bucuresti asta :))) desigur ca e frumos pe acolo, terase, cluburi pe malul lacului, lumini, muzici, bipede glossy pe tocuri inalte si trase la fuste microscopice( noi astea in tenishi faceam nota discordanta)...tipi de bani-gata cu bipedele alea la bratzul lor umflat cu pompa (sau nu)....si berea cea mai ieftina la 8 lei....deci nu e lok de betzii pt muritorii de rand care isi dau si ultimul banutz ca sa mearga la festival rock :))) ...lasa bridge (acum imi spun mie) ..lokul tau e la foku' de tabara...cu un lautar langa tine ca sa cante la chitara...berea la 2 L prin apropiere...scoika in talpa...si fara mutantzi care isi injecteaza snobismul in vena!

5 comentarii:

Anonim spunea...

hai ca mi-a placut =))))
pai da, distractiile cele mai faine nu sunt si cele mai scumpe. so fuck them...trebuia sa-i scuturi bine de fitze pana nu mai ramanea nimic din ei :))

Bridge spunea...

nu vreau sa le fak serviciul asta! pastrez ce e mai bun pt noi! :)))

Anonim spunea...

bai, asta da imaginea bucurestiului de azi...iara noi astia de prin tabere parca traim perpetuu ideea hippie de libertate si distractie departe de cei care nu inteleg lumea decat dk are pretul atasat in euro :) marie

lore spunea...

tare rau=)) "mutantzi care isi injecteaza snobismul in vena!":))

multumim pt poze;;) dar shtii... noi nu ne saturam:D. hai k glumesc:P(sau nu?:-??)

Anonim spunea...

asa e..;)keep on rocking,,iti spune unul din copilasii care strang banii la ciorap ca sa mai mearga si ei din cand in cand la vreun concert sau festivar rock..