vineri, 13 iulie 2007

Festivalul Berii Timisoreana 2007





Nu am fost la lansarea noului album Vita De Vie..eram acasa deja in Arad si imi era imposibil sa ma intorc pentru o zi.Ceilalti foshti colegi de ai mei ramashi in Bucuresti s-au dus , normal...tre sa fi prost sa te afli in Buc si sa pierzi un astfel de eveniment.Trebuie sa recunosc ca nu am fost niciodata addicted to VDV sau oricare alta trupa romaneasca.Din comoditate...din obisnuintza de a asculta mai mult muzika straina..si din sentimentul ciudat ca ...era dureros sa fiu in publik...cand eu imi doream de fapt sa fiu pe scena..e o idee ciudata, i know...dar asha simteam si asha simt si acum.

So....ideea principala ( k mereu dezvolt..in toate directiile posibile..pana ma pierd in detalii) este ca am fost la Timisoara sambata trecuta la Festivalul Berii Timisoreana la concert VDV (plus Cargo, plus altii).A fost cat se poate de mishto, mai ales ca au cantat si piese de pe noul album care sunt tot la inaltime.Publicul timisorean a fost activ si i-a primit super bine pe baieti...a fost atmosfera maiiii.....aia conteaza...din fericire...nu e ca si in Arad..unde publikul e muuult mai rezervat si rece...

Anyway, Adi Despot si-a facut treaba de entertainer(pe langa cea de chitarist si vocal) si mie personal mi s-a parut ca avea pofta de cantat...mai era putin si ma catzaram si eu direct pe scena sa ii smulg mic-u sa cant si eu :))) tzunt tzi eu copil....vleau tzi eu tza ma giok! :))) (taci, bridge...va veni si timpul tau...cu putin norok..si al naibii de multa munka..) In concluzie ...VDV e o trupa de nota 10 fratzilor...si asta o zik din toata inima...am sarit de m-au durut gambele a 2 zi..Prezenta lui Despot in Megastar mi-a trezit curiozitatea de a apleka urechea mai atent la ce muzika fac ei si ce pot sa ofere publicului.

Oricum...un lucru e extraordinar la aceasta trupa ..atitudinea de "astia suntem noi...asta facem....asta vine din noi...take it if u want it...if not...we don't care...we won't change a damn thing!"... Cu fiecare concert, artist vazut pe scena mai invatz cate ceva...si dorintza d a fi si eu acolo(in the middle of "shit" :))) devine din ce in ce mai puternica!Coplesitoare chiar.

Uitati si cateva pozulitze facute de un amik pasionat de lentila :)))) Erik...iti multumim! Ciao

5 comentarii:

Eric spunea...

Venin


A fost un vis, a fost venin
Ce mult te-am plans, ai fost un crin
Crescut pe-o stea, zburand mereu
Fugind speriat de-amorul meu

Din iadul meu m-am ridicat
Dar sa te prind nu m-ai lasat
Si-am tot urcat, dar in zadar
Depart-eram de-al tau hotar

Sperantele-apun si stele cad
Si cad si eu odat' cu ele
Din nou ma-ncui in al mau iad
Privind cu-amor departe-n stele

Am vrut sa ma-ncui in grotele reci
Icoana ta, crin aurit
Ce-n lacrimi inima-mi inneci
Ca ai plecat, m-ai parasit

Si nici de ales nu am avut
Chiar nu am vrut sa-ti mai vorbesc
Dar sti ca asta m-a durut
caci te-am iubit si te iubesc

Anonim spunea...

trebuia sa-mi tin eu majoratu` tocmai in sambata aia...si sa ratez frumusete de concert..AHHH :|. btw, foarte faine "praf de stele" si "incep sa pierd"...

Anonim spunea...

ultima strofa e grozava, dreamere

Alexa spunea...

Nici eu nu am fost la lansare ce'i drept[sorry pt lalafonie] da' i'am vazut la artmania si spun drept ca m'ash duce in fiecare zi la cate'un concert VDV.They rock...iar Adi e prea tare...cum sa nu'l iubesti frate pe omu' asta...[pup bridge :*]

misselena spunea...

nu puteai lipsi d la vitza d vie...oricum sunt super tari ;) cu despot in frunte:P