joi, 5 iulie 2007

B'ESTIVAL!!!! THIS WAS THE REAL SHIT!!!


DECI....nici nu cred ca trebuie sa va mai spun cat de entuziasmata mai sunt si acum ca am avut shansa sa vad asha ceva....simtiti dupa titlu si dupa semnele de exclamare! Am poposit la Romexpo in Bucuresti in ultimele 2 zile de concerte...adika....am ratat Morcheeba, Faithless, Hooverphonic, DAR .....AM SAVURAT in ziua 2 Kasabian, Reamonn, P!nk si in ziua 3 Alice Cooper si Marylin Manson(care sincera sa fiu...nu m-au mishkat neaparat...dar m-am dus sa ii vad de curiozitate si pt atmosfera mijto de festival rockangistik :) super multa lume.....agitatie...punkisti, pletoshi, tatuatzi, printzese ale intunericului :))) , culori in cap, creste, pahare muulte de bere, furnikaraie...ce mai :))
Sonorizare brici....pai era un cort etajat plin de mixere si sunetishti si boxe si ce vroiai tuh :))) Io..am cam suferit de claustrofobie pe acolo in multime...ma mai salvau baieti inalti care ma cocotzau pe umerii lor si asha ajungeam si eu sa vad artistii de pe scena..in rest stateam pe varfuri..saream si vedeam in flashuri...sau ma holbam la ecran....cand oboseam ...stateam pe ciment turceste..mai mergeam la un pipilik( cam des...dupa iritarea celor de langa mine, care faceau cu schimbul sa ma vegheze la wc :)))) Oricum...la Pink eram in extaz....orgasm muzikal pe fatza!!!!!! A fost prima oara cand am avut emotii la asteptarea unui artist pe scena....si tipa ...bomba....energie curata pe scena...la doar 1,60 m :)) taji k e bine...esentze tari in stiklutze mici...A venit cu o rochitza scurta , ciorapi plasa, cizme negre, o bluzita cam sport si bineinteles o exuberantza caracteristika....grimase....o fitza doua k se cere...gimnastika pe jos langa tobe sau chitarist, catzarat pe boxe....a fost exact cum ma asteptam sa fie....un artist sigur pe el..care e stapanul microfonului si al scenei!!This is Pink!!Respect! Si Reamonn a sunat super mijto si Kasabian la fel...sunet mijto de tot..iti era si mai mare dragul sa asculti...Alice Cooper a avut spectacol pe scena...cu o balerina mireasa...se facea ca o bate (am strigat "misoginule!" atunci), avea un fel de carucior din fier cu o papusha inauntru si la un momdat ia un ciocan si loveste papusha.....il imbraca in haina alba de nebun si il spanzura pe un eshafod...apoi apare dupa un timp cu o alta tzinuta....canta moshu bine la varsta lui...dar la sfarsit deja nu a mai putut vocal, fix cand a ajuns la piesa "poison"...falsa evident...o luase pe aratura :))) oricum...mare lucru la varsta lui...Si atractia serii bineinteles k au fost duetele dintre Alice Cooper si Manson....s-au invitat reciprok in show-ul fiecaruia!La Manson...am stat mai departe de multime....imi era de ajuns sa vad ecranul...am preferat sa imi savurez berile avand macar lok sa imi pun dosu' obosit deja la ora aia pe ciment..La Manson proiectiile au fost interesante...steagul SUA ars....pastile care cadeau..palpaia cuvantul DRUGS din secunda in secunda :))) In rest....unde era scena mika era si Silent Disco....adika...niste oameni care vezi k danseaza....unii langa altii... dar tu nu auzi muzika..doar ei..ca au cashti imense pe urechi :)) SuPer haioasa ideea..n-o stiam ..spre rushinea mea! A ...si mai era si zona de ..tribuna..cu scaune...cika zona VIP :))) cat de snob sa fi sa dai bani sa stai pe scaun la astfel de concerte??!! In fine....o faza tare de tot...cand inka domnul Manson isi facea nr. pe scena...m-a apukat pipiliku'....si nah.. fak urat...adika tre sa merg cand e nevoie!...si merg...intru intr-o buda de aia....ma cocotz..etc....termin...simt bassul chiar si in plastikul din buda ecologika...si sar jos, numai ca imi pocneste snurul din stanga de la chilotzi :)) pfffff!!!! omg! bassu' matii! :)) fak un nod la shnurul din stanga...si chilotzii redevin functionabili! PoATE nu ar fi fost grav..cika nu mai sunt la moda chiar asha...:)) Ah da...si era sa uit ..Ne-am intalnit cu Andrei Gheorghe pe acolo care statea la 3 m de noi si savura momentul de rockareala super entuziasmat! "Rockkk onnn, Andreiii!!!!"
Anyway....concluzia?...de acum inainte imi iau si pita de la gura numai s am bani de concerte la nivelul asta...k de cantat...in concerte de nivelul asta.....oare tre sa ma mai nasc o data?Hm...enjoy music!

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu, nu trebuie sa te mai nasti o data, ci sa nu iti pierzi speranta! sa te vad in deschidere la Pink peste cativa ani :)

Anonim spunea...

care, cum? eu cred ca Pink va fi in deschidere la Bridge :P

Petru spunea...

Salut Bridge, am stat oarecum aproape in ziua a3a. Numai atunci am fost, din pacate, pentru ca in primele 2 zile oboseala si lenea, nu neaparat in aceasta ordine, au preluat controlul. Pentru cei care posteaza comentarii aici, alta descriere, poate si alta atmosfera de B'estival, ziua a 3a, pe: http://umbluliber.blogspot.com .