duminică, 17 iunie 2007

kak_tus interruptus :)))))))

well kids.....ce oameni , ce intamplari ...pe lumea asta.Sambata noaptea...pe shtrandul din Arad...la terasa unde stam de obicei....merg la wc...nevoi normale, of course...nimik shokant pana acuma.Aud voce de barbat in toaleta femeilor...si ma pune naiba sa gandesc cu voce tare si sa ii fac observatie omului de dincolo de usha ca toaleta barbatilor e chiar langa si e chiar libera.Hm...aud voce iritata.....bla bla bla.....omul se simte jignit de indrazneala mea si incepe sa ma faca in toate felurile...cuvantul lui preferat fiind "p**da"...probabil altceva nu stia la ora aia :))) hihi.....anyway...omul meu tot in buda fiind ma tot ameninta el k iese si-mi "f**e" una si ma invata el minte si ...grrrrrrrrrrrr....etc etc etc.Yo....ciudat de indiferenta, curioasa chiar, astept sa iasa omul meu sa il vad la fatza.Iese, se uita la noi si tot vorbeste el verzi si uscate, yo intru totusi in wc...ca vad ca vorbeste destul de serios :)) pe mom nu stia care din fete i-a vb din spatele ushii , dar afla si incepe sa fortzeze usha ,vrea pesemne sa o deschida sa ma stranga de gat :))))) Intra in film un amik de-al lui care incearca sa calmeze omu'....este sfatuit sa nu isi puna mintea cu "pushtoaice de 15 ani" :))))))) well....ies eu..ma duk la masa si imi continui berea.De ce nu?El se uita la mine cu amikul lui pacifist si tot ii mai merge gura :)))) Se plimba in toata terasa cu o falka-n cer si una in pamant injurand ca la usha cortului.Omul nostru uita ceva cu desavarsire....eu sunt "de-al casei"...el nu. Dispare....dupa 15 minute vin jandarmii :D ...ma intreaba daca nu vreau sa depun plangere pt agresiune verbala :))) Eu nu i-am chemat!! Am zis nu...normal....le-am dat detaliile "atakului verbal din buda" si nah...i-am rugat sa treaca peste incident, eu l-am si uitat deja. Ar fi fost interesant sa ma loveasca...l-ash fi compatimit dupa ...Buey kids...nu va puneti cu idiotzii....nu stiu...nu inteleg, nu comunika.Stiu doar sa isi arate flocii de pe PEPT :)))) Simtul umorului ar fi schimbat situatia.

5 comentarii:

lore spunea...

mah deci situatia in sine nu e chiar asha amuzanta, adik nah, eu una poate m-ash fi speriat un pic... dar ai un stil bridge draga de a povesti...:)) p bune, nu ejti normala:)) "pustoaice de 15 ani"8-|:)) e chiar tare:))(deja m repet:P) pupa pt titirezul nostru:)):*

LiA spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

ala de mai sus era el? :D

gia

Bridge spunea...

nu ash crede ca era el :))

didibiatch spunea...

eheee...asta e chear tare...dar ai grija ca sunt fel si fel de oameni in lume(in sf am scris si yo ceva....era vina mea ca mi-am uitat parola:P)