luni, 25 iunie 2007

Rock la Port Arthur!

copii....weekendul asta Aradul a fost activ....sau cel putin cu partea de rock..nu ne-am plans...2 zile de festival rock...langa Muresh..la Port Arthur...super tareee....nah...logik k nu se putea compara cu CokeLive...unde imi doream al naibii de tare sa ajung....dar asta este.So.....minifestivalul asta dragutzel al nostru ne-a oferit shansa sa ii revedem pe cei de la OCS, Luna Amara,Cargo si alte trupe aradene care probabil k sunt mai putin cunoscute (inca) prin tzara, cum ar fi Hab-ar, Boeuf,Grimegod,Six,No sound, Rebel si alte trupe , destul de underground si ele.Nah...lumea a fost destul de putina dupa-masa pe la 5-6 ...dar pana seara la 10-11 era full.....berea a curs din belshug, micii au sfarait (nu au ..sforait!) pe gratare....oamenii...aceeashi care suntem la evenimente de astea, junkies, roakeri cu plete , tipe "emo"( ma pufffff..neshte rasul....), tipe raveritze tunse scurt (pakat k nu aveau plete sa le invarta prin aer)...cam retzinute ele asha si in final...ajung si la modelul meu si al amicilor mei, care ne distram cel mai bine pe tzop-tzop, multe chitari si mult alternativ, dar la fel de bine ne putem destrabala pe drum'n'bass sau ....Gloria Gaynor :))) ou ya baby! Mixture is good!......Un lucru haios ce am vazut....2 tipe care au venit pe tocuri si numai ele stiau cum umbla pe pamantul ala cu iarba denivelat :))) una parka era Amy Lee (Evanescence) in persoana....avea rochie roshie cu negru, bruneta of course, si prietenul ei era si el asortat cu cravata in aceleashi culori, vopsit la ochi and stuff.Oricum....erau un cuplu dark tare dragutz :))) si am mai vazut si alte "printzese ale intunericului" pe acolo..dar ma opresc din descrieri aici...nu vreau sa par rea...pur si simplu ma distreaza fenomenul...am trecut si eu intr-un fel prin el....si am inteles k de fapt muzika inseamna mult mai mult decat...haine..unghii...culori la unghii...culori la ochi....lanturi, tzepi sau ne-tzepi :))) oricum....felicitari lui Fly ( ex B-TON, actual Hab-ar) pt initiativa!!.....bineinteles...duminika nu am scapat de reproshuri din partea parintilor..cum k nu stau si cu ei acasa....cheltuiesc bani....vin dimineata acasa....stau la comp si imi strik ochii...etccc..:)) of course ca am o viatza dezordonata!! am 21 de ani, oameni buni!!!for god sake....si mai sunt si balantza pe deasupra! :))) va pup!

2 comentarii:

lore spunea...

mama kt ai scris:O kt a trebuit s citesc:)) berea curgea...;;) m rog, si micii sfaraiau:P nu ai facut poza l acel cuplu?:D:)).
ai mare dreptate k muzica nu inseamna toate alea, dar mai dureaza pana se trezesc toti:)
offf shi parintzii astia... dar sunt tare curi kt d antena ai fost l ce ziceau avand in vedere k somnul crek t dobora... deshi...
oricum te-ai distrat, asta e tot c conteaza, nu?:D

mario spunea...

u vb de parinti ? sa vezi la mine crize ca doar luni dimineata incepeam cu bacu :)) ..... anyway asa am simtit lipsa pletelor la OCS .... de ce mi le-am tuns ?!?!