duminică, 15 iunie 2008

P(o)olistu92 e tare in MICROB

polistu92: bah frumoaso nai vrea sa mio frigem??
BUZZ!!!

(huh? frigeatz-ai .... not now...please...God, not again..)

bridge: reformuleaza
bridge: si spune-mi si cine esti

polistu92: un baiat de din bucuresti varsta de 22 de ani

bridge: super... te-a suportat Pamantul atatia ani...

polistu92: aha (macar e sincer si recunoscator baietu' :D )
polistu92: u de unde esti
polistu92: ?
polistu92: si cati ani ai
polistu92: ???

bridge: cam multe intrebari din partea unui strain...nu crezi? tuh, baiat de 22 de ani din Bucuresti (logica asta nu tine la el ... evident , fac risipa de energie )

polistu92: hai zii repede
polistu92: nu crezi vino sa ma vezi
polistu92: vrei sa ne intalnim
polistu92: >>>
polistu92: ??

bridge: nu (....trebuia sa ii fi zis "da" ... cred ca materialul acesta s-ar fi lungit in favoarea bunei noastre dispozitii :-D)

polistu92: ziii ca ma grabesc

bridge: sa ai o viata fainah

polistu92: esti buna de sula
polistu92: ??

(mi se pare mie sau am de a face cu un personaj numit in societatea noastra "cocalar"? asa isi selecteaza ei "printesele" ? lil' nasty mother funkers...)

bridge: grabeste-te sa ma lasi
bridge: acum

polistu92: hai zii neo frigem

bridge: frigeti tu limba la lumanare
bridge: vrei?
bridge: tupeist mic de bukale ce-mi esti

polistu92: na daca nu vrei sa ne frigem pa ca ma frig cu tatele lu mata

(maica-mea e ocupata cu filmele ei de cacat la tv, v-am mai zis, da' mai lasati-o in ... vizionarea ei, baietasi cu putzulici frustrate!)

bridge: sunt cam mici, nu cred ca te saturi
bridge: ok, te grabesti sa ma lasi acum....cat suntem inca pozitivi?

polistu92: aha
polistu92: na pa

(giugu lugu muguu, tzuka-l mama, e ascultator acest mic cocalar doritor de arsuri de gradul 3 )

bridge: iti multumesc
bridge: esti un gentleman

polistu92: sa nu iuti sa ma vizitezi la noapte pe sula

bridge: keep dreamin'

(...dar omul mi-a deschis acum apetitul .. uitasem cat imi place sportul asta ..asa ca i-am scris : )

bridge: hai mai zi ceva, Microbule, avem planuri mari cu tine, nu iti dezamagi viitorul public cititor

(dar omu' meu Microbu' P(o)olist nu a mai raspuns .. si asa s-a terminat scurta noastra idila pe mess.. I shell miss&wait for you, my hardcore retard )

8 comentarii:

bigiu spunea...

Duamneeee, ce entitate! =))

Mah Bridge, trebuia sa fii si tu mai ingaduitoare, ca poate doar atat il duce capul (sau ma rog, alte parti anatomice)... Who knows, poate nu s-a terminat idila, poate mister Făt(ălău) Frumos isi pregateste chiar acum urmatoarele propuneri pseudo-sarmante si megacretine... că doar prostii nu invata niciodata din greselile trecutului ci le repeta in maniera si mai penibilă in viitor, so be aware...

Anemari spunea...

Doaaamne fereste=))Ai in lista toti ciudatii, mai Brigi.

roshoo spunea...

mie imi place cum lai luat,si ce iai ziso!:))=))))

lore spunea...

=)))))))
da mai, de acord cu voi... entitate ciudata, prost bla bla, dar turbata blonda :D

Anonim spunea...

obsedatii astia sunt ca si mass-urile=multe si inutile:)..dar ma bucur ca i-ai dat replica faina, m-am dixtrat putin:)..didi

Ioana C. spunea...

ah.si mai era ala de 13-14 ani..mario nush cum...genial=)))eu i-am sters pe astia cu iduri dubioase...dar..din pacate regret acum..in noptile lungi pe net parca simt nevoia unui ...specimen dasta....:))

Anonim spunea...

mdeah...cei ca asta n-ar trebui sa aiba acces la internet...si nici dreptul la libera exprimare...si cei ca el ar trebui sa aiba o slujba...

Lala spunea...

Intr-adevar penibil tipul, dar parca trebuia sa gasesti si tu comentarii putin mai..inspirate. desi daca ma gandesc nu cred ca il ducea capul pentru a-si da seama de ironie subtila. Accesul la internet nu poate fi interzis nimanui, din pacate..si totusi parca ar trebui sa se dea ceva gen "test de inteligenta" inainte sa li se permita accesul tuturor analfabetilor.