miercuri, 11 iunie 2008

Adios,studentie !












Dragii mei dragi.. am revenit dupa o lunga absenta, in care am avut tot felul de activitati , scrierea lucrarii de diploma (cu tema "History of rock music in USA") fiind centrul universului meu pana..acum cateva zile.Desi am stat la PC zilnic , nu am avut starea si/sau timpul necesar sa scriu articole.Am luat o pauza de bloggareala. Voi cum sunteti? Bine cu sufletelul? Veseli si sanatosi? Sper.

Am avut cursul festiv de incheiere a facultatii.A fost o zi frumoasa, desi fara emotii de alea coplesitoare sau lacrimi sau pareri de rau.Nu.A fost haioasa roba aceea neagra in care innotam , dar mai haioasa a fost palariutza cu shnur galben. Banchet am decis cu mult timp in urma sa nu organizam, dar am iesit cu colegii la niste beri seara.A fost placut, relaxant.

Acum urmeaza o scurta perioada in care aprofundam tot ce am scris .. stimulati de cafele si tutun, cu mici pauze de dnb party in weekenduri, iar intre 3-6 iulie .. sustinerea lucrarii de diploma si din nefericire.. examen la cealalta limba (franceza in cazul meu). Tristetea cea mai mare pentru mine este ca ratez B'estFest , ce are loc in aceeasi perioada ... isn't life a fuckin' dirty, pervert Bitch ?! Mi-as fi dorit din tot sufletul sa ii vad/ascult pe Alanis Morissette , Nouvelle Vague , Cypress Hill, Nelly Furtado, Unkle, Stereophonics, Sunrise Avenue si altii, care vor mai concerta pe acolo.

Anyway, intre timp am primit o propunere indecenta, deci tentanta de a merge la un festival in Ungaria (Balaton Sound) ce va aduce pe scena nume ca Fatboy Slim, Goldfrapp , Massive Attack , David Guetta si multi alti dj. Suna bine , ramisito ! Toate panzele sus! Si fiind vorba de un festival deloc romanesc, nu poate sa fie organizat decat bine. Ok, sa nu fiu rea, B'Estival (Bucuresti) a avut o organizare surprinzator de buna anul trecut, sponsori puternici, artisti de marca. Deci , domnii mei, se poate...

Vara asta va aduce schimbari cu ea. Bune, sper din tot sufletul. Voi ce ati mai facut in tot acest timp?

Va salut, cu respect si ganduri pacifiste,

Bridge :-D

8 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari! Ce frumos e cu palarii patrate, cat regret ca noi nu am avut din astea! :(

Anonim spunea...

La teatru, nice...noi nu ne permitem decat la casa Jelen. :D

Balaton! Balaton!

Bridge spunea...

sirg-daaa,desi nu am stat sa o arunc si eu in aer, k mi-era deja cald in sala de teatru.Am preferat o tzigara.

daniel -(sito) auzi la ei fitze, Casa Jelen ! Si Balaton..suna bine , huh? :-))

Anonim spunea...

adiiiiiooooooo, visul frumos s-a terminat, adiiiiiiiiiooooooo...:P

roshoo spunea...

waaai...ce dragutzi eratzi totzi cu palarioarele:P
Felicitari!;)

Anonim spunea...

sa mergi in ungaria...eu mai mult chefuiesc acolo decat aici in arad si e suuper, nu ai de ce sa fii dezamagita!

Anonim spunea...

Felicitari copila...si bafta la sustinere!

Ioana C. spunea...

ma si miram unde dispause bridge...anyway sa ai o vara frumoasa:)