joi, 6 decembrie 2007

The Lake House


Am vazut in seara asta filmul "Lake House" (cu mami, sa va fie clar de la inceput k nu se discuta despre o eventuala seara romantica petrecuta in bratele unui iubit x,y,z) .Tin sa subliniez ca NU sunt o cinefila inraita, nu am rabdare sa ma uit la filme , si daca ma uit tre' sa fie super misto sa nu incep sa ma fastacesc dupa 35 minute.Dar asta a fost chiar dragalash...

Keanu Reeves si Sandra Bullock au dat aerul acela de naturalete si simplitate filmului, chiar daca ti-era greu la un moment dat sa tii pasul cu ...trecutul (lui) sau viitorul (ei) .. prezentul (nostru) :-))

Si nu ..nu am plans asa cum estimau unii..am plans la filme dramatice gen "Dancer in the dark" cu Bjork sau mai stiu eu ce filme cu razboaie si altele, insa la acesta nu era nevoie , ei au avut un happy ending.. Filmul, ca si tonus,mi-a amintit de "Sweet November", doar ca acolo finalul era trist..

Si initial aveam de gand sa leg senzatia ce mi-a lasat-o filmul cu propria mea viata , asteptari, visare cu ochii deschisi, goluri si asteptari in tacere, dar cred ca .. oricum nu ar interesa pe cineva.Pe mine cel mult.Cateodata nici atat.

10 comentarii:

Petru spunea...

Am vazut Lake House cand a aparut. cred ca anul asta sau cel trecut. mi-a placut la nebunie, iar finalul...superb

Bridge spunea...

cika e din 2002 :-))))

Anonim spunea...

e din 2006 si celalalt film se cheama sweet november :P

Bridge spunea...

ahaaaa ... v-am zis eu ca sunt varza in materie de filme.Varzaaaaaaa.Hai ca modific.Sen-q.

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Si eu trebuie sa il revad. :)

Anonim spunea...

Da mai!Frumos film!

Anonim spunea...

Sau...cred ca vorbeam de Keanu...

Bridge spunea...

eu cred ca as fi in stare sa vad filme numai pentru Sandra Bullock.Super actrita.

Anonim spunea...

Superb filmul :X

benny(dana) spunea...

superb, banal, simplu, bun, tomanal