vineri, 7 decembrie 2007

Clipe si oameni



















De ce ma ia depresia atat de des in ultima vreme?Nu ma stiam cu inclinari de astea pesimiste... eram mai vesela .. stiam sa rad mai mult si aproape din orice si era bine.Eram mai funny si mai placuta parca.Stiam sa ma bucur mai mult de lucruri simple..si sa nu ma las afectata de lipsa altor lucruri ce nu le puteam avea.Acum am dobandit unele lucruri si le-am pierdut pe altele.

Mi-e dor de jovialitatea pe care cred ca o aveam in cantitati mai mari cand eram mai mica.Vreau sa am iar incredere in oameni,care oricum sunt de cacat, dar eram prima care trambitza ca trebuie sa vedem partile bune in ei si alea sa le fructificam.

Aveam obsesii, asa cum am si acum, dar parca era acea dorinta de a face din ele lucruri palpabile, de a le schimba conditia, de a le oferi substanta,forma, miros, gust, Viata...da..viata... acum sunt momente in care eu ma simt de carpa...sunt carpa Bridge,welcome to my quiet show..unde nu sunt pareri si muzica e de fapt tacere.

Oricum, ideea era sa ies din starea aceasta.Si scriu articolul ca sa imi scrieti inapoi lucruri frumoase, felul in care voi stiti sa iesiti din aceasta stare si felul in care reusiti sa nu va plangeti de mila.Felul in care stiti sa va bucurati de micile detalii ale vietii .. care sunt..doar asteapta sa fie bagate in seama.

Ma gandeam sa iau exemplul sis'ului meu si sa imi reamintesc ca exista momente in care zambetul iti este cum nu se poate mai sincer si frumos.Chiar daca nu zambesti inspre lume, sigur zambesti inspre tine.Si vreau sa le aduc un omagiu acestor detalii care m-au facut sa zambesc frumos cu toata fiinta.Vreau sa le impart cu voi.Si cred ca vreau sa ies din casa...innebunesc.

20 de comentarii:

Anonim spunea...

Ti-ai raspuns singura la intrebarea "de ce sunt asa acum?" ... o stii prea bine, probabil si eu ... daca nu stii la ce ma refer, reciteste-ti post-ul si vezi care e cea mai relevanta remarca facuta.
Totul trece, nimic nu se uita ... ba se uita, cu ajutor ... ai incredere intain in tine si apoi spera sa mai ai incredere in oamenii din jurul tau ... care sunt exact asa cum ai spus.
Cei care te cunosc indeajuns nu te vad deloc diferit fata de momentele cand erai "mai funny" ... esti la fel pentru noi si mereu vei fi, indiferent de cine ai fost si cine vei fi!
... as putea sa continui cu acest 'comentariu' la nesfarsit ... dar.

Anonim spunea...

pt un leu ranit:)

"Pretuiesti ceva cand nu mai ai sau nu ai/avut deloc, insa intotdeauna va fi cate ceva ce nu vei avea; fericirea sta in a aprecia ce ai."

Anonim spunea...

...pai nu te cunosc, dau cu presupusu' acuma: poate esti genu ala de persoana care asteapta pana se umple paharul si apoi se descarca..si atunci tine mult momentul descarcarii si esti foarte irascibila cu toate in timpul ala.oamenii de kkt?am eu un moment optimist acum si o sa zic ca mai mult de cat oameni de kkt sunt reactii si fapte de kkt.
nush daca are rost sa incep cu fraze si chestii de genu "treci peste si zambeste" pentru ca asa cum ziceai tu nu e foarte important sa zambesti inspre lume["zambetul celui care rade poate fi uneori mai dureros decat lacrima celui care plange"]cat sa fi tu fericita in totalitate...oricum daca esti fericita o sa se reflecte si in zambetul aparut de nicaieri pe fata.
in final imi aduc aminte de ce zicea, ceva vedeta parca-nu imi amintesc cine "sa raspunzi totdeauna la intrebarea -ce faci?- cu -foarte bine-...te vei simti mai bine pe zi ce trece"(nush daca am reprodus exact da pana la urma nu e asa important)...poti sa incerci, nu sti niciodata ce te poate aduce "mai sus":)
p.s.: foarte frumoase fotografiile...mai privestele odata, poate iti va aduce pentru 2 sec zambetul...oricum nu te lega foarte mult de trecut, vei mai avea astfel de momente, trebuie doar sa fi "in prezent":)

Bridge spunea...

ok...acum ca citesc ce am scris ieri...pare destul de tragic..but fuck it! eu asa am simtit ieri,plus k a fost un bun exercitiu de sinceritate pt mine.Posibil sa fi sunat a scrisoare de sinucigas la inceput,dar pana la final am ajuns si la un ton mai optimist,ceea ce nu poate fi rau.

Bridge spunea...

Si acum mi-am amintit replica personajului care il intruchipa pe Arthur Rimbaud,poetul gay,excentric, reprezentant al simbolismului in sec. 19 : "Singurul lucru insuportabil este acela ca totul este suportabil" .. frumos zis. Don't ya think?

lore spunea...

imi place foarte mult cum spunea cineva... viata este frumoasa, insa frumusetea ei depinde doar de puterea noastra de a spune "let go" sau "get over it" sau de "a ne bucura de lucurile marunte,simple".spuneai insa ca inainte parca te stiai bucura mai mult de astfel de lucruri... poate nu avem uneori puterea de a vedea acea luminita de la capatul tunelului, sau ca o alta usa ni s-a deschis, sau poate vedem dar preferam sa ramanem in starea asta, insa in general nu dureaza mult starile astea... cam toate lucrurile au mai devreme sau mai tarziu un happy ending.
viata este frumoasa, atat timp cat noi nu incetam sa o privim asa(trebuia paranteza asta...oare eu cred ce zic? m rog..)
si de ce sa generalizam, sa spunem ca oamenii sunt de cacat? "clipe si oameni"... oamenii aia din poze si-au pus amprenta in viata ta, si cu siguranta intr-un mod placut. oare sa nu mai avem incredere in oameni doar pt ca unii care poate nici nu meritau atentia noastra ne-au dezamagit?
sunt frumoase si amintirile, atat timp cat nu le stergem de praf si pe cele dureroase...
uita-te mereu in jur, pentru ca niciodata nu poti sti de unde va aparea urmatorul zambet , o speranta...
ai dobandit unele lucruri si le-ai pierdut pe altele... ar fi mult mai simpla viata noastra, daca nu ne-am complica-o noi, gandindu-ne la ce am pierdut. sa pretuim ce avem, e mult mai important:)
multe imi vin mie in cap aq, dar am aberat destul... nu va pierdeti timpu sa cititi ce am scris:))

Anonim spunea...

se numeste maturizare si pierderea capacitatii de a lua lucrurile asa cum sunt. de a vedea doar partea frumoasa, buna a lor. asta e, asta suntem, pe an ce trecem tot mai tristi, mai seci si mai usor deprimabili :) dar asta nu trebuie sa ne sperie. chiar dc nu mai suntem la fel de pline de viata , inca avem foarte multa energie pe care trebuie sa o folosim in beneficiul nostru. stii ca si pe mine ma iau depresiile asa aiurea. dar ies din ele cu ajutorul meu si al acelor lucruri marunte si banale care ne fac sa ne simtim bine.ma ajuta si prietenii si casiana :) poate candva vom fi la fel de plictisiti de viata ca si parintii nostrii sau frati, surori matusi mai mari..dar acuma tra sa profitam de moment si sa nu lasam tristetea sa profite de noi. singura problema e ca e foarte greu sa te mentii pe linia de plutire atunci cand stii ca iti lipseste ceva sau cineva.sau stii ca viata ta nu e deloc asa cum vrei.sau nu ai obtinut nimic din ce ti-ai propus. eu momentan habar nu am ce o sa fac cu viata mea.
sorry ca nu am fost langa tine aseara, azi noapte si alte dati.

Bridge spunea...

azi (8 dec.)am cantat.mai ramane sa dansez diseara si pot sa o numesc sesiune de indepartare a demonilor interiori :-))

1. beibi -tu esti ratiunea, eu sunt hazardul,"timpul" meu nu e si al tau,perceptia difera de la om la om si asta e si frumusetea pana la urma. Tu doar cearta-ma in continuare.. Esti unul dintre putinii care o fac,ceea ce inseamna mult.

2.lore - poti sa incetezi sa te mai subestimezi atata? tre' sa inveti sa scrii in paragrafe (e mai usor de urmarit), in rest,mereu voi citi cu placere ce imi scrii

3.aprozarici - cu putin dans si cantec incerc sa rezolv disfunctia

4.micutzo -sunt balantza..poate sa fie si asta o explicatie,daca tinem cont de astre :-p Dar trebuie sa vedem acea balantza deloc echilibrata, adika aia zurlie care trece de la o extrema la alta

5. sis - nu e cazul sa iti ceri scuze.nu e asa grav.a fost de moment cred.

lore spunea...

nu pot sa nu zic ca ai facut un fix cu asta... ma manca sa zic:))

Anonim spunea...

Dar e simplu - in toate pozele pe care le-ai pus aici se vede o Brigitta care nu poate fi altfel decat e defapt.. plina de viata si care imprastie optimism cu lopata.

Poate tu nu te simti acum, sau uneori asa, lucru de inteles, dar cel putin eu asa te percep, si cred ca nu pot sa te vad altfel, chiar si daca ai plange in fata mea, pentru ca tu nu esti o carpa chiar daca te inmoi cateodata. Transmiti multa pofta de viata si faci lumea sa se simta bine, zambesti sincer in poze si esti sincera, dar ai o sinceritate pozitiva, nu una care sa adune norii si sa cheme ploaia (daca ai fi asa, ai avea un job stabil la arabi) :))

Eu cred ca esti tipa care mereu o sa faca haz de necaz.. plange un pic si apoi zice fuck this shit.. show must go on!

las' ca mai vb noi! :P

Alexa spunea...

Acum eu ar trebui cum spui tu...sa incerc sa'ti dau o solutie pt a iesi din starea asta(ceea ce cred ca ai facut deja)...
Insa nu pot sa spun decat ca mi'a placut la nebunie ce'ai scris.Si ca mi'au placut la nebunie toate pozele, fiecare'n parte, fiecare culoare, si fiecare zambet care e desi e tot "acelasi zambet complicat de fata",care e tot zambetul tau e altfel mereu.
Si cum obisnuiesc sa spun...mereu suntem orpiti in loc si chiar impresionati cel mai mult nu de roz,floricele si fluturasi, ci de gri, depresii, pesimism si nostalgie.
Deci; mi'a placut :) si uneori e bine sa trecem prin astfel de momente.Putem apoi spune apoi...ah ce al draq de pesimista/deprimata eram atunci si uite'te acu' la mine :D , aaaaaim heeepi bai!

Alexa spunea...

mama ce aberatie am scris la un mom dat!
trebuia sa sune ceva de genu' " desi e tot zambetul tau, e altfel mereu" (nu era ideea sa rimeze, ci sa sublinieze nuantele afective din fiecare poza)
+ opriti* - apoi :))
(n'am baut JUR!)

Bridge spunea...

drinkin' iz gud..nu te sfii :-)))))

Anonim spunea...

nu ma stiu cu zodiile deci poate...:D

p.s.:votat don't like it pentru ca nu imi place sa vad oamenii in stari nasoale...chiar daca pozele si exprimarea au fost misto.
little hug from me>:D<

Bridge spunea...

"micutza" mea egoista..tu trebuie sa iubesti oamenii si in aceste momente, pt ca aceste momente subliniaza firea noastra umana,subliniaza de fapt..cat de fragili si usor de ranit suntem.

So, atunci cand cei pe care ii vei iubi vor avea momente nasoale, sa nu le zici,in nici un caz, ca nu iti place de ei ... :-))))

Anonim spunea...

da nu am zis ca nu ii iubesc:(...fiecare om e normal sa aiba stari si nasoale si bune si recunosc ca imi place la nebunie sa aduc un zambet pe chipul unui om suparat insa prefer sa nu vad zambetul decat sa sufere persoana respectiva...poate sunt eu mai idealista din fire...sau poate am mintea de copil inca si imi place sa visez la o lume fericita si perfecta...
anyway sper ca acum m-am exprimat mai bine...:d

egoista...maybe sometimes:D

Bridge spunea...

micutzo, stai linistita ca te "certam" cu drag..nu sunt in masura sa dau sfaturi de viata..mai am atatea de invatat.Si oricum..sa imi spuna mie un om ca nu a fost egoist macar o data in viata lui..si eu ma calugaresc(SPER SA NU SE FI NASCUT OMU' ALA, K AM PUS-O :-D )

Anonim spunea...

[si iar ma mananca degetele sa dau reply:D]
ma bucur ca e cu drag si oricum nu s-a inteles alceva...se pare ca sunt mai aiurita in ultimul timp si de aici mi se trag toate..
cat despre sfaturi-sti cum e aia:"nu accept sfaturi, stiu sa gresesc si singura":D-ei nu e chiar asa...si nu sunt neaparat sfaturi, mai degraba pareri(eu asa le privesc)...si cine zice ca daca mai ai de invatat multe nu poti sa dai "sfaturi"...si intotdeauna vei mai avea de invatat deci sfaturile si parerile poti sa le zici oricand...si...si..somebody stop me:D

lore spunea...

baaaai, numai de ciuda angajez detectiv particular(chiar de imi vand si hainele) ca sa gaseasca un om care nu a fost egoist macar o data in viata lui!!:))

Bridge spunea...

mersi lore...tradatoare mica si creatza!