miercuri, 20 februarie 2008

Leapsa de la Rami

Am o leapsa primita de la Rami:

Leapsa: Cate ore petreci zilnic in fata PC-ului?
Bridge: Hm...de cand imi deschid ochii (la pranz) si pana plec in oras (daca plec), cu mici pauze de facut cafea, maturat prin casa, facut omleta,stat pe buda etc etc.

Leapsa:Care este blogul pe care il citesti cu cel mai mare interes?
Bridge:In fruntea clasamentului sunt 2 nume : AprozarNet si Fintescu.

Leapsa merge la Pernevan Andrei, sa il trag de urechi sa isi mai faca si el un update la blog!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Salutare!Eu am trait cu imprsia k putem raspunde si noi la intrebarile din leapsa asa k:
-la pc petrec cel putin 10 ore pe zi(mai mult sau mai putin...si cam 40%-50% din timpul asta p net); nu stiu ce m-as face fara laptop si net !!!!
-iar blogul p care il citesc cu cel mai mare interes `este` mai multe insa d cele mai multe ori prima alegere din bookmarks este Bridge`s room.

Bridge spunea...

ma simt flatata.

Anonim spunea...

Ah multe ..pai munca=vreo 6 ore din 8 pe calc + acasa inca vreo 3-4 deci un 10 ore...acolo cu mici aproximari cam atat stau la calc.

De citit , citesc blogul unui bun amic, Catalin, nu-i postez aici adresa ca nu l-am intrebat si pe cel a lui Oli un coleg d servici. Cam atat.Pup Brigi

Anonim spunea...

anonim=sinziana(kiti) dar m-am pus din gresala asa..pup

Bridge spunea...

oo, bine-ai venit la mine, sanzi :-)

Anonim spunea...

Fara sa pun la socoteala orele petrecute la job, care implica statul , pardon, lucrul la PC :P... acasa mai stau in medie cam 3-4 ore.. deci mult prea mult, iar asta se simte pe sanatatea mea.

Cunoaste cineva Compaholics Anonymous? :))

A, blogurile pe care le citesc frecvent sunt cele ale prietenilor, de regula pe care ii cunosc si IRL.

Acest blog e unul din cele frecventate :P go go Bridge