joi, 14 februarie 2008

Sf. Valentin sau cat de sclipicios e rahatul uneori.

Acum un an se intampla asta, cu ocazia zilei de Sf. Valentin.Nu ca as fi mare fana a zilei in care toti maniacii cumpara tot felul de kakaturi cat mai rosii,pufoase, parfumate,rotunde si mai stiu eu cum .. nu ca ar fi un lucru rau sa fi maniac ..doamne fereste,departe de mine gandul.

Eram pe o scena in centrul Bucurestiului unde se sarbatorea aceasta grandioasa zi a dragostei,doar ca frigul ce intra pana in oase i-a impiedicat pe cei din capitala sa vina sa vada Megastarii primului sezon,care tocmai pentru asta fusesera adusi acolo, sa se manifeste muzical.

Ceea ce nu stiam era ca unii din noi urmau sa primeasca niste mici cadouase de acasa de la persoanele iubite.Si cum eram noi insirati acolo pe scena si primeam de la Fintescu,care prezentase show-ul, mult prea filmatele pernitze roshii cu numele fiecaruia insciptionat,au inceput sa se iveasca si primele surprize amoroase venite de acasa pentru unii norocosi,adica postere cu chipul persoanei dragi si o dedicatie scrisa de mana de catre aceasta.Un gest dragutz, mai ales in acea perioada destul de grea cand orice semn de acasa era o binecuvantare.

Au fost cativa dintre noi care s-au bucurat de iscalitura persoanei dragi,de parfumul acesteia impregnat in hartie.Pentru o buna bucata de vreme, acolo pe scena, credeam k Fintescu imi va rosti si mie numele,insa nu s-a intamplat,iar eu nu am fost mirata, ci doar radeam in sinea mea de mine,de cat de departe m-am dus cu speranta ca si-ar fi dat seama EL cat de mult conta sa ma iubeasca atunci si sa-mi arate asta,da..chiar si pe o foaie de hartie.

Ceea ce a fost mai greu era ca toti stiau ca am pe "cineva" acasa, o relatie care exista de o buna perioada de timp... si ma bucur ca nu mi-au pus intrebari, pentru ca m-ash fi simtit mai prost decat ma simteam deja.Am aflat tarziu,tot in acea seara, ca fusese sunat cu cateva zile in urma si anuntat de surpriza care se doreste a fi facuta si nu ma mira faptul ca s-a fastacit,a acceptat, apoi nu a mai avut timp sa raspunda, ca in final sa isi tina mobilul inchis.Nu m-a mirat.Ma asteptam,desi nu inseamna ca a durut mai putin. Ma dezamagise in toate felurile posibile..cu ce sa ma mai surprinda? .. Ma lasase balta de multa vreme.

In seara in care am luat trenul spre Bucuresti si vila MS, am avut lacrimi in ochi, pentru ca el hotara in numele amandurora, in tacerea-i caracteristica, un lucru ce nu avea sa il mai repare vreodata,dar pe care sa il regrete profund.De aceea nu l-ati vazut voi niciodata pe prietenul Brigittei in public sustinand-o moral,ca tot s-au intrebat multi apoi.Era prea mult pentru el.Era insuficient pentru propria lui persoana, cum sa rupa din el si pentru ea?

15 comentarii:

Anonim spunea...

chiar esti tare! prea tare!!!

bigiu spunea...

Foarte trist :( Dar ce sa-i faci, asta-i viata. Sarbatoarea de Sf. Valentin nu s-a numarat niciodata printre preferatele mele fiindca, nu stiu cum (bad karma maybe), dar de fiecare data ma gaseste burlac (unfortunately si anu' asta...mda) si e imposibil sa nu te simti putin prost.Dar cum vine, cum trece, totul e efemer chiar si o stare ca asta, iar cu putin optimism (pe care tu il ai din plin) poti aduce soarele si pe strada ta ;)

P.S.: Ai retezat de tot legaturile cu fostu' tovaras s-au v-ati limitat la o simpla prietenie?

Bridge spunea...

iulya - nu stiu ce sau cine e tare aici..

bigiu - nu cred ca exul poate sa iti fie mare prieten dupa ce totul se consuma.Asa simt eu lucrurile.Poate altii pot.

Anonim spunea...

si eu sunt' prea tare'..dupa cum spun unii:D(sorry)...intr-un fel sau altul poate ca te inteleg pt ca si eu am fost dezamagita de o persoana ce ocupa mai mult loc decat trebuia in viata mea...dar asta este...we move on...girl power:D....fuck valentine's(imi cer scuze de la indragostiti,vb in numele meu)...didi:)
ps: eu nu am reactionat asa de bine ca si tine...sa zicem ca am fost mai violenta:P

Unknown spunea...

pfuai că mi-au dat şi lacrimile...:|
nu credeam că a fost chiar aşa... oricum, mi se pare foarte ciudat totul, poate şi pentru că vă ştiu pe amândoi... dar na... life goes on! :)

Anonim spunea...

In cazul asta n-ai pierdut absolut nimic!

Bridge spunea...

didi - yea,that's ma' girl!

manu- numele conteaza foarte putin in aceasta poveste.nu e ceva dramatic.e doar ceva ce se intampla uneori.

july - nici macar pe mine :-))

Anonim spunea...

Foarte frumos povestit.. dar ce conteaza e ca nu s-a perceput faptul ca tu ai plecat asa cum ai zis.. ci dimpotriva, eu si altii te-au vazut ca o invingatoare

Bridge spunea...

10x, sirg, doar ca eu nu scriu articole sa imi ridic statuie, a fost doar un alt exercitiu de sinceritate. Nu a fost nimic inaltator in aceasta poveste si nici nu e unica pe lumea asta.Dar e a mea.Si am simtit ca trebuie sa o scriu pe blogul meu.

Anonim spunea...

cred ca te inteleg perfect in momentul de fata, la cat de aiurea ma simt ca a uitat de ziua mea. trist, am ajuns sa realizez ca lucrurile astea mici care pe noi ne bucura, pentru ei inseamna prea putin.
nah ca mi-ai dat ocazia sa ma descarc, n-o facusem.

Anonim spunea...

imi plac exercitiile astea de sinceritate ale tale...ai un mod interesant de a povesti..


despre ce ai scris zic doar ca poate asa a fost sa fie...asa e viata si conteaza cum sti sa traiesti momentele(bune sau rele)...pana la urma raman amintiri..

Anonim spunea...

Buna Bridge!
Impresionanta povestea ta...si destul de dureroasa la momentul potrivit. Adica mie una asa mi se pare, mai ales momentul in care s-a petrecut. Imi pare rau, e trist sa aflii asa ceva si sigur mult mai trist sa fi cel care o pateste; Mereu m-am intrebat daca ai pe cineva si de ce nu vb despre acel cineva...sau daca ai avut; imi imaginam ca o fata asa ca tine e tot timpul inconjurata de multi admiratori(si pe buna dreptate!).Dar nu mi-as fi imaginat sa se intample ceea ce ai povestit; Si este de apreciat ca ti-ai deschis sufletul in fata noastra, a celor ce `te citesc`.Si mai cred niste lucruri .........dar inca nu indraznesc sa le spun `de fata `cu toata lumea. :)

Bridge spunea...

lasati plansul si haideti sa bem bere :-))))

Anonim spunea...

OK, numai ca Sirg bea suc. ^_^ Myth Confirmed!

Bridge spunea...

sirg - am un prieten foarte bun care zice ca nu poate sa aiba incredere in omul care spune k nu bea niciodata.Tind sa cred la fel :-))