miercuri, 9 ianuarie 2008

Prima Tv in Arad city !

















Sunt oameni pentru care as ridica un tzarc si i-ash inghesui acolo sa se bucure unii cu/de altii pt tot restul vietii lor, fara sa mai fiu nevoita sa le aud prostiile din guri "aurite" sau sa le observ retardelile in comportament.Sunt si oameni care, daca ar fi de carton, i-ash impacheta ,i-ash baga in buzunar , sa pot sa ii am mereu cu mine.In a doua categorie se regasesc si baietii din echipa Prima Tv (Fintzi,Nitzi,Beni,Stefi) care au fost zilele trecute la Arad sa il filmeze pe Andrei (finalist MS) pentru profil.

Am inceput seara la karaoke in Renneisance,club de fitze si bashinici pe care eu nu il frecventez (desi in ultima vreme tot am mai dat pe la karaoke, mai ales k un prieten bun , Razvi Stef , organizeaza treaba),am spus cateva cuvinte despre Andrei (si mi-am dat seama ca m-am instrainat rau de camera de filmat si lavaliera,k aveam emotii...asta e...a trecut ceva vreme :D), am cantat, am dansat, ne-am prostit , dupa care ne-am dus in Flex la rock..sa ne mai vindecam urechile de acel house-creator-de-dureri-de-cap!Si am tinut-o cu buna dispozitie pana tarziu in noapte.Nu ar putea sa fie macar o data pe luna o seara de genu?

Si da, Fintescu, prietenia cu Andrei mi se pare atat de naturala tocmai pentru ca avem multe lucruri in comun si il inteleg cel mai bine dintre toti cei din jur.Been there, done that.E important sa aiba sprijin, mai ales moral.Iar atunci cand ii va fi mai greu in acest show, va stii ca va putea sa sune la orice ora pentru o vorba buna, pentru o incurajare.Iar eu bineinteles ca ma gandesc de pe acum sa imi economisesc bani pentru factura de telefon, care va creste odata cu startul finalelor.Zic bravo bahh!Bine ca avem pe cine vota!

ps:din poze va veti da seama k ne-am distrat pe cinste :D

3 comentarii:

lore spunea...

In ultima vreme iti exprimi destul de des dezgustul fata de anumiti oameni... Nu ca nu as fi de acord ca exista anumite categorii de oameni care nici nu merita sa fie numiti asa, doar ca la tine e destul de evident(sau nu) ca ti-a lasat cineva un gust amar destul de recent... Poate nu am reusit sa ma exprim prea clar, nu-mi sari in cap sau nu citi strambandu-te gen "ce mai are si asta??":))

Si revenind la subiect... da, se vede din poze ca v-ati distrat;;). Abia astept sa vad filmuletul cu Andrei. Economiseste bani mai blonda mica, nu mai e asa mult timp pana atunci:D.Mult succes Andrei!

Bridge spunea...

lore..prea le dramatizezi :-))

Unknown spunea...

ooof acu îmi pare mai rău că n-am venit:( mai bine nu vedeam pozele:))...
apropo: Missed me? îmi mere netuuuu'... back to bussiness :D:*:*:*