luni, 11 iunie 2007

"in Univers...pe o canapea"

In dimineatza asta sorb din cafea in compania lui D-zeu si-L intreb:
"Doamne,exista taxiuri ce merg spre lumea Ta?"
"Exista prea multe,raspunde El.Accidentele celeste nu contenesc.Ingerilor le sunt frante aripile si cad pe Pamant,traiesc printre oameni,ii doare si varsa ploi de lacrimi,asteptand trenul spre Casa."
Ii spun dupa o vreme:
"Doamne,eu mai pierd putin timp pe aici,mai strang ura si nelinisti in buzunar, mai vreau sa numar pahare goale si iubiri egoiste,mai pot sa uit de mine de atatea ori si de putine ori sa ma regasesc...aceeasi.Ia-o Tu Doamne,inainte,si presara-mi pulbere de stele pe drum, sa nu ma ratacesc."
D-zeu imi asculta rugamintea si o ia inainte.
Ne-am promis ca ne vom scrie in fiecare zi...cu exceptia zilelor insorite,cand cu totii stim cat de putin isi da silintza poshta pamanteana.Si nu numai ea...si tuh..si eu...si noi toti.
Aloha...avetzi un ceas?

Un comentariu:

LiA spunea...

wow, super. apropo cred ca si eu as vrea sa mai pierd putin timp pe aici ;)