luni, 23 februarie 2009

db



Pentru tine.Pentru ca imi stiu "raul" si caut o cale sa il indrept.Pentru ca trebuie sa afli cat regret fiecare moment prost ce ti-l aduc in viata.Pentru ca la fiecare pas ma intreb cand ma vei pune in balantza cu alte lucruri ce le poti avea in viata.Pentru ca asta e un post cu parfum de romantza si multi il vor lua drept un gest-cliseu.Pentru ca asa am crezut si eu ca ei,mai demult. Pentru ca,acum ,vreau sa hotarasc eu ce cred despre lucruri in general.Pentru ca invat sa spun "iarta-ma", "te iubesc", "am nevoie de tine".Pentru ca vreau sa ti le spun in propria noastra limba.Pentru ca simt ca ma poti face un om mai bun,pastrand esenta.Pentru ca meriti.

2 comentarii:

Anonim spunea...

...pentru ca imi place de numa cum scrii, pentru ca ai talent si prin cuvinte simple poti sa exprimi atat de multe. Esti speciala Bridge, sa stii. Te citesc de ceva timp si fiecare poastare are "are ceva" ce ma capteaza. Apropo, felicitarile mele la capitolul muzica (asta per ansamblu), iar melodia asta mi-aduce aminte de zilele cand o ascultam pe repeat, e superba. :) te pup.

Bridge spunea...

veronica - tenx, vera.i do my best..