marți, 24 iunie 2008

Tu la ce festival mergi ?






Dragii mei dragi..traim zile negre..asteptam sa se termine odata tot pseudo-circul acesta numit "licenta" si sa ne vedem mai departe de viata.Ok...in acest caz vreau sa mai cumpar si eu viata :D

Totusi, vara asta arata destul de bine din punctul de vedere al festivalurilor ce se vor desfasura in tot felul de locatii , in tara sau in vecinatatea granitelor noastre.Eu am scris doar cateva aici. Click-uiti care va intereseaza si daca aveti informatii despre alte evenimente similare, nu ezitati sa lasati un comment :

B'ESTFEST (Bucuresti)

ROCK LA MURES (Periam)

SUMMER BREAK (Simeria Veche)

BALATON SOUND (Ungaria)

PENINSULA (Targu Mures)

Informatii mai gasiti si pe blogul lui Rami (supranumitul shapka, ramisito mamasito, papachulo, naadgi)

6 comentarii:

Anonim spunea...

papachulo!? :| con quelle occasion? :P :))

lore spunea...

si tu? tu pe unde ajungi?

Anonim spunea...

LA BALATON!!!

Anonim spunea...

argh, tot pica netu si nu stiu dc o trecut commentu

ziceam ca ti-am dat leapsa pe blog :d

Far Away spunea...

La peninsula

Noree spunea...

Artmania ...hehe >:) :P