joi, 26 martie 2009

Help Net helps my ass...

La Sensiblu mereu am dat peste farmaciste dragute , amabile si saritoare cand a venit vorba de sfaturi, recomandari.Unele chiar iti explica in detaliu la ce ajuta pastila x sau y.Si nu cred ca primesc bani in plus pentru asta.E vorba de profesionalism,de a-ti lua meseria in serios,nimic altceva.

Intr-o seara ma vad nevoita sa intru intr-una din farmaciile Help Net ..

Eu: Buna seara!As dori sa stiu si eu daca aveti produsele de pe reteta si cat costa ele.

Farmacista Flegma: O clipa ... (tasteaza ea cu lene ... mai inghite un gram de saliva, etc etc ) ...da, le avem (zice un pret)

Eu: Ok, le iau si doresc pe langa astea si ceva medicament sa imi protejeze stomacul, am inteles ca celelalte sunt puternice.Silf ....xil... ? (si casc ochii la ea,asteptand sa imi sara in ajutor cu o denumire corecta)

Farmacista Flegma: .. xilina?

Eu: ?! ...nu xilina ... (xilina e solutie injectabila, un anestezic, for god sake! ti-e rau, duduie? vrei sa ma "calmezi" putin mai mult in seara asta? ) Doamna, eu astept sa imi recomandati dumneavoastra un medicament ce sa imi protejeze stomacul si sa fie compatibil cu acest tratament. Nu stiu exact ce sa va cer!

Farmacista Flegma : (incepe sa imi insiruie in final niste denumiri ... )

Eu: ...

Farmacista Flegma: (imi aduce in final un flacon ... si tare am un feeling ca a ales ea ce era mai scump) ... si va protejeaza ficatul mai exact, nu stomacul ... (m-a corectat ea glorios si ironic)

Eu: ok... ficatul , nu stomacul (bai poama sanitara, ma vezi confuza, cerandu-ti ajutorul, adica un mic efort sa cauti in bagajul tau de cunostinte pe care ar cam trebui sa il ai si tu ma tratezi cu spranceana ridicata si cu un ranjet in coltul gurii?)

Farmacista Flegma: Costa .... lei .

Eu: (ii dau banii,inghitind in sec ca iar nu mai am bani de tigari...) Da, va multumesc mult... (incep sa cred ca obiceiul de a multumi devine unul prost in zilele astea... Hey, by the way, iti recomand si eu un barbat sau un dildo pentru un bun fffffinisaj,ce zici?)

Concluzia? Mergeti la "Help Net- Farmacia unde te simti bine" (la fel ca si un cur dupa o clisma esuata!)

Sante!

5 comentarii:

yulya_g spunea...

daca ai sti cat de bine te inteleg....e, dupa parerea mea, cea mai de kkt farmacie...iar personalul de "executie" e format din niste curve idioate care au facut cursuri la seral...
iar daca ceri ceva mai....special, sa zic, se uita la tine de parca le-ai cere nush'ce!!
sa termin in acelasi mod in care ai facut-o si tu..."sante"

Daniela Cojocaru spunea...

Pentru protectia stomacului stiam omeran, omeprazol sau levant. Aia era proasta si gata. Tu ai cerut pentru stomac, ea ti-a dat pentru ficat.:)) Pe motive de nesanatate am intrat si eu in universul pastilelor.:))
Sanatate!

Evo spunea...

Poi avand in vedere faptul ca practic ea iti dadea tie bani ca sa le cumperi.. deh e criza. Doare cand scoate ea bani din buzunar sa serveasca pe altul/alta
Si oricum, chit ca nu e profesionalism, e politica firmei, si imi e greu sa cred ca ar avea alta politica compania asta fata de altele.
Politica pe carea ea clar o scuipa.
Propun avansarea demisiei.

p.s: se intampla peste tot miss, sunt sigur ca ai observat

Bridge spunea...

yulya_g - ma intreb cum s-ar uita daca le-ash cere pastile pentru tenii intestinale, ce stiu eu :-)))

daniela - nu, ea stia bine ca pentru ficat imi trebuie, eu nu eram sigura ce anume trebuie de fapt sa imi protejez la acest tratament.

evo - eu propun sa isi schimbe barbatul totusi :-))

Anonim spunea...

Tare postul :))