luni, 12 mai 2008

Bravo, Andreiule Megastar!


A fost nebunie sambata seara in fata Primariei din Arad. A fost foarte placut sa ma reintalnesc cu cei din echipa Prima Tv si cu ex concurentii din acest sezon,in special Oana.Am fumat X tzigari in toate orele acelea, am cantat si am indemnat lumea sa il voteze,am avut ocazia sa ii spun si in direct ca suntem alaturi de el si il sustinem neconditionat,oricare ar fi rezultatul final.

Cred ca am facut cam tot ce mi-a stat in putere.Si am facut asta pentru ca intr-un fel ma regasesc in el.Stiu cum e sa fi concurentul care mereu vine cu piese nascute din multe acorduri de chitara,concurentul care nu are cea mai buna tehnica vocala intalnita vreodata si totusi cu o capacitate de a invata, concurentul care canta drept si nu foloseste "floricelele" care il extaziaza atat pe Iantu,concurentul care nu doreste a fi o papusa gomflabila, zambareata ca la circ,pentru deliciul publicului.O descriere ce nu se potriveste deloc cu tiparul romanesc din showbiz.Chiar de aceea, domnii mei, l-am sustinut pe Andrei-cel-din-Arad,pentru simplitatea si naturaletea cu care vi s-a aratat dumneavoastra pe scena.Cine sa il sustina mai bine decat cei care il inteleg perfect?Si nu simt urma de invidie in mine si pentru asta ii multumesc Celui de Sus ca mi-a dat aceasta calitate, poate ca sa compenseze alte defecte :-D

Florin?Clar este o valoare din punct de vedere vocal si ar trebui sa primeasca si el o sansa , asa cum ar fi trebuit si ar trebui sa mai primeasca si altii pe viitor.Prima data cand l-am vazut mi-a dat impresia unui pui de manelist care a cantat o piesa rock cu pistolul la tampla.Pe parcurs mi-am dat seama ca nu era chiar asa, era vorba doar de lipsa de lejeritate si naturalete pe scena.Ca voce are din plin.Eu ii urez multa bafta si sper ca , in cazul lui, eventualele promisiuni care i se vor face sa se si implineasca.

Sincer?Nu doresc sa mai vad un al 3 lea MS.De ce?Pentru ca vor fi 11 oameni care isi vor vedea visul spulberat si unul al 12 lea mai fericit, cine stie cat timp, care,daca e destul de istet, va intelege ca norocul a avut si el un cuvant de spus, astrele s-au aliniat in favoarea lui.Nu e vorba neaparat de voce aici.Andrei nu a fost mai bun decat Florin si nici Florin mai bun decat Andrei. Fiecare a avut cate ceva de daruit publicului, a atras simpatii sau antipatii, iar balanta a atarnat in favoarea celui care a reusit sa convinga un numar mai mare de oameni sa puna mana pe telefon si sa investeasca intr-un vot, adica in el.Nici nu putem sa folosim verbul "a merita" ... asa meritam toti TOT ce e mai bun , nu credeti?

Acum ramane de vazut cum se vor ocupa de Andrei, care vor fi producatorii si ce piese ii vor scrie acestia, de ce promovare va avea parte, s.a.m.d. Ca de fani nu cred ca va duce lipsa. Va pun si linkul unde se poate vedea nebunia de la Arad de sambata seara :


Andrei-tuh-cel-molcom , domnisoara comanda Carlsberg,sa stii de pe acum! :-)

20 de comentarii:

Anonim spunea...

Eu l-am sustinut pe Florin, pt ca mi-a placut mai mult dpdv vocal. Cred ca Andrei a avut sansa si o sustinere fara precedent din partea aradenilor, ceea ce nu se poate spune despre Florin. Cred ca pt el a fost un handicap ca e din Bucuresti, din punctul asta de vedere.

Sa speram ca Universal o sa il lase pe Andrei sa cante rock, si nu chestii supercomerciale pt pushtime (unde nu-l vad bine)

Eu vreau sa vad in fiecare an Megastar, nu sunt de acord cu tine. Poate tu sustii asta pt ca ai participat si stii cum e sa fi acolo si sa pleci la un moment dat, dar emisiunea asta e buna pt ca se CANTA, se intampla ceva live, intr-un mediu profesionist. Iar eu ma astept sa fie tot mai buna emisiunea si mai spectaculoasa, poate cu finale tinute in sala de concerte, cum se face in alte tari, samd.

Felicitari celor doi!

Bridge spunea...

sirg - zic asta pentru ca era drept ca multi dintre noi sa fi beneficiat intr-o mica sau mare masura de un sprijin exact de unde ar fi trebuit.asta zic.si sunt motivata sa zic.k nu o zic des,asta e partea a 2 a..

Anonim spunea...

Da, ce e trist la emisiunea asta e ca f multe voci bune si concurenti ambitiosi se intorc inapoi in anonimat, fiind nevoiti sa isi gaseasca un job banal, paralel cu muzica si pasiunea lor.. numai ca asta nu este vina emisiunii, ci a industriei muzicale din Romania.

Deocamdata industria muzicala de la noi nu e un domeniu atat de banos cum este de ex in America, unde se CUMPARA foarte multe albume si mp3-uri de pe net. Normal ca acolo pot iesi sute de artisti noi in fiecare an cu albume, dar ma rog, la nivel mondial raman doar cateva zeci de nume si de restul nu afla nimeni niciodata.

Tocmai de asta MS trebuie sa continue, altfel lumea o sa uite complet de cei care au fost buni in editiile care au fost.

Adriana spunea...

Mie mi-a placut de la inceput Andrei, rock-ul e pe placul meu asa ca...Bravo Andrei!

Mi-a placut foarte mult frizura ta...

Bridge spunea...

adriana - mersi mult,vroiam o schimbare :-)

Anonim spunea...

da, iti sta foarte bine noua freza.

Anonim spunea...

Si eu ma bucur mult pt. Andrei.Pe masura ce trece timpul,observ ca sunt numai oameni k-lumea in Arad:tu,Andrei,si bineinteles,Despot :D:X.Si mie imi place cum iti sta,esti si mai titirez asa :)Vreau sa mai aud de tine si peste ani!Si daca ai timp,treci si pe la blogul meu www.simanschi.com...Te pup!

lore spunea...

eu sincer eram aproape 100% convinsa ca va castiga florin... dar uite ca nu a fost asa :D ma bucur enorm de mult pt. andrei!!
asa cum am mai spus la un articol anterior, nici eu nu as vrea sa se mai faca megastar 3, desi imi face mare placere sa urmaresc emisiunea. dar... ma tot gandesc, daca noi, ca telespectatori, ramanem dezamagiti cand vedem ca voci foarte bune sunt lasate de izbeliste, cum saracie se simt concurentii? ca in momentul in care au intrat in aceasta competitie e clar ca si-au pus multe sperante. in privinta asta e VARZA megastarul!

ps:daca tot a zis toata lumea... hai sa mai spun si eu o data:)): iti sta tare bine mai fiinta blonda tunsa asa!

Grațiela spunea...

Într-adevăr, felicitări Andrei!!!

Bridge spunea...

irina - noi am putea fi criminali psihopati in viata de zi cu zi si sa parem simpatici la tv :-)) ce zici? :-))

lore - emisiunea ca si concept e buna.dar feedbackul caselor de discuri,al producatorilor in general este dezamagitor.

Bridge spunea...

gratiela - subscriu :-)

Ioana C. spunea...

am votat si la sfarsitul show-ului am avut bucuria ca macar cu un vot am contribuit si eu la reusita lui.E prima oara cand un om cu principii,natural,care crede in ceea ce face si mai ales cu putere de munca si vointa de a invata primeste ce merita...in societatea de azi mai rar..asadar...ma bucur ca rockerii si poate de ce nu si fanii altor genuri l-au votat si i-au fost alaturi...and felicitari aradenilor(pt. un minut mi am dorit sa fi fost aradeanca,ti-am mai zis asta)Asadar multa bafta Andrei!:)
p.s.si mie mi-a dat aceeasi impresie florin la inceput..are talent..dar a fost un soi de grandomanie,de indiferenta la el care mi a starnit o usoara antipatie...oricum de-alungul concursului s-a mai cizelat.
p.s.2 scuzee pt frazele lungi si intortocheate scrise:)

Anonim spunea...

te-ai schimbar f. mult in ultima perioada, intr`adevar, asta numai din ce vad ca scrii pe blog. acum vad ca esti plina de "modestie" si te numesti de una singurica o razboinica a vietii si asa mai departe.
nu prea te vad in masura sa te compari cu Andrei si spun asta din mai multe puncte de vedere.
Andrei este foarte sincer, lucru care in timp ce tu ai aparut la televizor nu s-a vazut. ba din contra, uneori exagerai totul.
acum, probabil iei comentariul asta drept o jignire sau mai stiu eu ce si te vei apuca rapid sa scrii si tu un comentariu raspuns, cu putina rautate acolo ce-i drept, doar ca sa iti gasesti satisfactia intr-o replica bine plasata ;))

Anonim spunea...

oare cu pot unii oameni sa-si dea seama daca o persoana este ''falsa' sau sincera,sau 'exagereaza', fara sa o cunoasca personal?(doar ma intrebam si eu pe aici:D)...
sincer preferam sa castige Oana,dar si Andrei este foarte bun, felicitari Andrei!!!...didi

Bridge spunea...

darkdrama - da, la Arad a fost o atmosfera foarte frumoasa si emotionanta :-)

maria - daca ai presupus din prima k as putea lua comentariul tau ca pe o jignire,inseamna ca nici tu nu esti sigura pe ce ai afirmat.Articolul asta nu are ca scop comparatii,nu e nevoie,fiecare stim ce putem sau ar trebui sa stim ce putem.Iti dai seama ca nu ne putem astepta ca toti sa ne placa sau sa ne judece corect.Banuiesc ca esti de acord cu mine.

didi - am comis-o de atatea ori cu judecata asta gresita, incat ..pot intelege perfect fata.

Ella spunea...

pune-ma in legatura cu el si-ti dau o cafea.

Bridge spunea...

ella - o cafea prin Curiero :-)) id lui este "andreigalut".

lore spunea...

daca si brigi e "modesta" atunci eu sunt papa de la roma:)))
scuze, dar chiar nu ma puteam abtine :D

Ioana C. spunea...

vai saraca fata...dar chiar se astepta sa ripostezi asa...doamnee...oricum...cred ca te ai distrat foarte tare cand ai citit comentariul...si oricum indiferenta doare mai tare..deci...eu zic de data asta ai demonstrat inca o data (daca mai era nevoie)ca esti o pers foarte naturala.(apropo..am descoperit azi pe you tube niste piese d-ale tale cu terra..sunt absolut bestiale)

roshoo spunea...

pfff ce fericiree a fost in Arad knd a castigat Andrei!!!!pfff...incredibiil!!!chiar a meritat din plin!!!:D:D:D cei ce te cunosc stiu cum esti,si stiu ce fel de pers esti asa k noah,eu zic sa nu iei in seama toate criticile:P oricum mia placut cum iai raspuns!:P bravoo!:P
si nu pot sa nu zic si eu k mia placuut foartee mult frezaa ta si cum erai imbracataa...tea prins foartee binee!:P:P...take care!;)