marți, 28 august 2007

Inka un chef Timisoreana ...la Buzau















Sha la la la...penultimul orash al caravanei Berii Timisoreana a fost la Buzau, dragi copcii nebuni...k mine si k noi toti ...si in acordurile celor de la RHCP ma gandeam sa scriu cate ceva si sa pun niste mici poze pe blog...

Nu va puteti imagina cata buna dispozitie si cate rasete se imprashtie in mashina atunci cand mergem noi la drum lung...MC Atty (bassistul) este genul de artist care te oboseste, dar nu oboseste :)) Daca nu ar fi secundele cand trage insetat din tzigara , nu ar inceta din vorbit :))) Nah bine..noi il iubim si asha!

Acelashi program, doar k un publik mai mare k la Suceava , dar mai...comod asha....piatzeta centrala unde am cantat mi-a plakut mult..hotelul "Pietroasa" era chiar acolo...chiar ziceau baietii in gluma k am putea canta wireless, direct de la geamul hotelului :)))

Pt drumul de Ploiesti trebuie sa ma pregatesc cu multe chupa chups-uri ...mai diversific...o pipa ..un chupa...alta pipa...alta chupa...




6 comentarii:

Anonim spunea...

...Doamne...dc nu m`am nascut eu in Buzau , Suceava sau Satu Mare??asha...in Ctza...mda...c sa zic d poze ?mi`ar fi placut shi mie enorm sa fiu in multzimea aia...la autografe ,la poze...dar nah...ce sa`i faci ?...sper k in viitorul apropiat sa vii shi p la Ctza...sa ne incantzi auzul cu nishte cantari...:D:D...pana atunci...t pup...:D...selena

Anonim spunea...

din ce in ce mai bine.

rbecus

Anonim spunea...

As adauga si eu ca-i o terapie in toata regula cu Bridge pe scena:)
Cred ca intineresc cu fiecare cantare;)

Anonim spunea...

chupa chups cu gust de cirese sati iei :D:D:D:D
is cele mai bune...trust me!! ;)
zbye zbye

Anonim spunea...

In ce zi ai cantat la Ploiesti la timisoreana? Si mai ales...de ce nu te-au trecut astia pe anunturi? Mi-ar fi placut sa te cunosc personal..ca la telefon si la tv erai simpatica :P

lore spunea...

bligi in lochitza:D place mult, crek am mai spus:))
kti asteptau dupa autografe:-s
imi imaginez kt va distrati voi p drum:D sper sa ai si u concerte si mai aproape de mine:O3:*