joi, 31 mai 2007

move on ...let's move on from here...

....dear diary...cum poti stii sa faci alegerile bune?decizii...timp...presiuni sau libertate....cum sa alegi ...pur si simplu bine? ..oricum, e mai palpitant sa nu stii ce dreq te asteapta.ash fi putut alege unele lucruri pe care credeam(eu) ca mi le doream foarte mult...si cand mi s-au oferit lucruri mult mai..la indemana...am fost tentata sa le culeg.am avut o discutie in noaptea asta cu o persoana speciala..din multe puncte de vedere si i-am spus ca m-am convins...lucrurile bune nu sunt deloc la indemana.e bine sa stii asta si sa te pregatesti sa lupti pt ele...daca regret unele decizii? nu neaparat....cred ca sunt pe drumul cel bun...doar...k..sunt curioasa cum ar fi fost viata mea in acest punct daca ash fi optat pt alte directii. Imi place dimineatza...ora 5 a.m. e extraordinara..stii k majoritatea dorm..poti fi tuh cu gandurile tale...ma simt extraordinar azi...deshi nu am motive neaparat...pur si simplu..ma curatz de unele lucruri sufleteshti and it's fuckin' great!! si ce simplu era..am ajuns sa imi iubesc si camera..acum k o vad mai rar...e superb...e ok sa ajungi tu sa vrei unele lucruri..nu sa incerci sa te convingi ca le vrei....fuckin' brilliant...nici nu e greu sa fi bine dispus.tre sa fi impakat cu tine insuti...am sa mai lucrez la asta...poate imi iese mai des. aloha.

2 comentarii:

lore spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
micutza spunea...

cum poti sti sa faci alegeri bune?my opinion e ca trebuie sa te cunosti fff bine pe tine insuti, sa-ti cunosti limitele si dorintele, sa pui intr-o balanta variantele si sa vezi avantajele si dezavantajele...nici asa probabil nu vei face alegerea corecta insa va fi ceea ce simti tu in acel moment.Gresim in alegerea unor drumuri insa poate asta ne face viata mai frumoasa, ne face sa ne dam seama de persoanele pretioase de langa noi, de lucruri mici care pot sa insemne atat de mult si traim momente simple la intensitate maxima...in fond tot "raul" spre bine...
pup bridge:*